Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har nettopp gått tom for fuktighetskremen min fra Green People og nå har jeg lyst til å prøve en ny. Jeg har normal hud, noen kviser her og der, men ikke mange. Det jeg er på utskikk etter en en fuktighetskrem som gir masse glød og fuktighet, men at den må ikke være for dyr og den må heller ikke gi noen urenheter eller utbrudd. Håper dere kan anbefale meg :) PS. Jeg er 15 år.

Tusen Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene fra Decleor :)

Jeg bruker også Rosehip oil/nyperose olje. Dette er et supert produkt for huden!

Det har helende og beroligende egenskaper, inneholder et naturlig innhold av vitamin A/retinol, dette forebygger kviser (vitamin A er i mange produkt man får fra lege mot kviser). Skal også redusere fine linjer og små rynker, men dette er ikke så relevant for deg på 15 år :)

Jeg bruker dette etter rens og hudkrem om kvelden, og våkner med en frisk og glødende hud om morningen :) Selv om dette er en olje, tørker den fort inn i huden, og det hender jeg blander et par dråper med hudkremen på dagtid om jeg trenger litt ekstra fukt.

Skrevet

Tusen takk for tipset!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen dråper med rosehipseed olje funker veldig fint for å gi huden et boost. Jeg ble i hvert fall litt blank av å bruke store mengder av produktet, for det er utrolig konsentrert, så det går fint å bruke det som et serum i små mengder.

Siden du sier du er 15 og ganske ung kan kanskje Decleor være litt dyrt, men jeg synes det fungerer veldig bra. DENNE koster litt over 200 på cheapsmells og er en ganske standard fuktighetskrem som faktisk er ganske god for de aller fleste hudtyper. Spesielt fin er den på hudtyper som blir litt fuktfattige om vinteren. Vet ikke om cheapsmells tilbakebetaler toll og sånt, men du kan sende mail og høre med de, for jeg vet de er billigere enn feelunique og i hvert fall billigere enn å kjøpe i norske butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...