Polkadott Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 På forsida står det at denne kan brukes både i Outlook og MSN. Jeg laster ned, og den legger seg automatisk i Outlook. Men, noen forklaring på hvordan jeg får "kobla den til" MSN finner jeg ikke. Kan noen hjelpe ?
jordbær Skrevet 20. februar 2004 #2 Skrevet 20. februar 2004 Nå har du virkelig vært en (polka)dott! Smilycentral er vel bare adware (mulig spyware) Hadde jeg vært deg, ville jeg fjernet fort som fy!
Polkadott Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2004 Jasså ? :klø: Er du sikker ?
Crazee Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Er du sikker ? Kjør AdAware og sjå om det reagerer, så finn du det nok ut sikkert
Polkadott Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2004 Har ikke AdAware. Men du hadde visst rett jordbær. :o
@shygirl@ Skrevet 22. februar 2004 #6 Skrevet 22. februar 2004 Adaware kan du kanskje laste ned fra kazaa el.l.
Gjest the imp Skrevet 22. februar 2004 #7 Skrevet 22. februar 2004 adaware kan du like gjerne laste ned fra www.ad-aware.com. Mye raskere og du er sikker på å få the real thing, noe du slett ikke er på kazaa, dessuten, kazaa tyter over av spyware, så det er vel ikke akkurat der jeg ville anbefalt å laste ned ting fra, hvertfall ikke uten å ha adaware installert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå