Gå til innhold

Spm. om Dunilinservietter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen innlegg her inne om Dunilinservietter som kan kjøpes hos Binders, Kiwi osv. Men er det de store middagsserviettene dere mener, eller er det kun " vanlig" str. på de?

Har vært "over alt" i dag for å finne store servietter, helst i hvitt eller med litt sølvmønster på. Noen forslag?

De Dunilin serviettene jeg fant virket litt mer solide enn vanlige servietter, men kunne ikke finne dem i hvitt icon_frown.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sett disse i "alle"dagligvarebutikkene, men husker spesielt kiwi. de var offwhite med gull-mønster, og noen var mørke røde med det samme.feil rød for oss..disse var større enn normalt.fortsett å let, vet de finnes!!!

Skrevet

Jeg gikk rett og slett til en restaurant som bruker hvite Dunilin-servietter. Ikke noe problem å få kjøpe gjennom dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det finnes slike Dunilin-servietter over alt. Men jeg tviler på at du finner de med gullmønster faktisk. De hvite serviettene som finnes er nemlig med beige mønster og IKKE gull. Men hvis du vil gå opp i pris har de slike tykke og store servietter i mer eksklusive butikker som har lys og dne type ting, og der har jeg stadig vekk sett noen i hvitt og gull.

Gjest Anonymous
Skrevet

har bestilt kjempefine dunilin servietter og dunilin duker hos s-gruppen, binders har, sjekk ut sånne papirengroser osv osv, billigere å kjøpe store kvantum. Har både store til middag, små til kaffe og frukt o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...