¤Tiili¤ Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Jeg skal på World Cup i skiskyting 12-14 mars, og gleder meg kjempemyye!! Men jeg har et problem, og jeg vet ikke hvem jeg kan ringe og spør, så jeg håper på svar her inne: :-) Jeg er ikke kjent i hele tatt i Oslo, for jeg er bare ei lita bygdejente! Er det noen som vet og kan forklare meg hvordan jeg kommer meg til holmenkollen?Går det ekstra busser når det er noe som skjer i kollen?Eller tar en bare buss fra oslo sentrum og opp?Håper noen kan hjelpe meg, for jeg gruer meg litt til og finne frem i oslo, når jeg ikke er så kjent der... :klø:
Alida Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Det går t-bane til Holmenkollen. Denne kan du ta fra Jernbanetorget, Stortinget eller Nationalteateret. Det spørs litt hvor i sentrum du er. Bare følg røkla med skiklær og norske flagg. Da kan du nesten ikke ta feil
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 Gå av på Besserud stasjon. Der alle de andre går av. (som ikke skal gå på ski i marka eller ake og tar den helt opp. Kos deg!
Kosepia Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Husk, t-bane 1 som går til Frognerseteren går KUN fra Majorstuen. Du må ta en av de andre linjene til Majorstuen for så å bytte der
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 *notere* tusen takk skal dere ha for hjelpen! Heidi25 ikke innlogget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå