Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på World Cup i skiskyting 12-14 mars, og gleder meg kjempemyye!! :hoppe:

Men jeg har et problem, og jeg vet ikke hvem jeg kan ringe og spør, så jeg håper på svar her inne: :-)

Jeg er ikke kjent i hele tatt i Oslo, for jeg er bare ei lita bygdejente! :wink:

Er det noen som vet og kan forklare meg hvordan jeg kommer meg til holmenkollen?Går det ekstra busser når det er noe som skjer i kollen?Eller tar en bare buss fra oslo sentrum og opp?Håper noen kan hjelpe meg, for jeg gruer meg litt til og finne frem i oslo, når jeg ikke er så kjent der... :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går t-bane til Holmenkollen. Denne kan du ta fra Jernbanetorget, Stortinget eller Nationalteateret. Det spørs litt hvor i sentrum du er.

Bare følg røkla med skiklær og norske flagg. Da kan du nesten ikke ta feil :wink:

Skrevet

Gå av på Besserud stasjon. Der alle de andre går av. (som ikke skal gå på ski i marka eller ake og tar den helt opp.

Kos deg!

Skrevet

Husk, t-bane 1 som går til Frognerseteren går KUN fra Majorstuen. Du må ta en av de andre linjene til Majorstuen for så å bytte der :)

Gjest Anonymous
Skrevet

*notere* tusen takk skal dere ha for hjelpen!

Heidi25 ikke innlogget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...