Gå til innhold

Blir nye symaskiner testet på fabrikken?

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Litt rar overskrift kanskje, men jeg har akkurat kjøpt meg min første symaskin :) Kjøpte den på Mekk, den er av merket Feiyue

Når jeg pakket den ut av esken, så jeg at det hang en typisk "testlapp", den hang etter tråden som var tredd i (undertråd). Jeg åpnet det dekselet som er foran på maskinen (modellen heter FY2301, hvis noen er kjent med den), og der lå det to testlapper til, hvor det var sydd med flere forskjellig fargede tråder.

Er dette vanlig når man kjøper maskin? Er som sagt den første jeg har kjøpt, men begynte jo å lure. Det er også merker etter en klistrelapp (mistenker prislapp) foran på maskinen, tror dere den har vært en utstillingsmodell?

Ville dere ha byttet maskinen? Jeg blir jo litt mistenksom siden personelat ikke nevnte noe om det i det hele tatt, og jeg betalte full pris.

Overreagerer jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle maskiner skal vel testes før bruk, men med ulike trådfarger? Mulig det er ulike typer tråder som er testet, eller ulike sømmer?

Jeg kjøpte en helt ny maskin engang, og fikk ikke brukt den i det hele tatt. Det var noe galt med systemet fra første stund. Jeg måtte levere inn til operasjon og bestemte meg for å heve kjøpet.

Anbefaler deg å prøve ut maskinen, om alt går som det skal. Hvis du oppdager problemer, da kan du levere den tilbake.

Anonym poster: 73f8800f328653cc8d223d73dc4a3376

Skrevet

Takk for svar!

Jo, jeg skjønner jo at det er lurt av dem å teste, men stusset jo når testlappene lå igjen i maskinen. Pluss flere farger, og kun to forskjellige sting var testet (er ganske mange muligheter på denne maskinen)

Takk for svar!

Skal få tak i stoff og teste den ut. Er så skeptisk og mistroisk av meg, så det er alltid godt å høre andres mening om saker og ting.

Andre med synspunkter?

Skrevet

Tok en nærmere kikk på maskinen, og den skal returneres. Det var hakk i den, og en plass står det EYIUE. F'en var slitt bort! Makan...

Skrevet

den maskina høres ikke ut som en helt ny en. min var ny engang i tiden (er en singer) men var ingen tråder eller noe testlapper som fulgte med.

Anonym poster: e8986f9bacf99e23e01f3105ee215ad5

Skrevet

Han som var på jobb sa "Hva?! Brukt?? Det skal jeg ikke ha noe av! Hent en ny!". Også åpnet han den for meg og sjekket, og den var ubrukt! Så nå har jeg en flunkende ny maskin på kjøkkenbordet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...