AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 I hjembyen min holdes det jevnlig party for oss som går på VGS, gjerne i samfunnshus og gymsaler og lignende. På disse festene er det som oftest folk som går VG1 og oppover. De fleste kler seg opp i kjoler så korte at ett nys kan flashe hele stumpen og de oppfører seg som om de skulle være fulle selv om de ikke er det og skriker "YOLO" hele tiden (litt off-toopic, sorry). Uansett, hva synes dere om at såpass unge jenter kler seg så dristig på fester? Det er ikke akkurat noen glamorøse eller fine fester. Jeg synes et par høye heler, en litt fin topp og skinny jeans er mer passende enn disse korte kjolene. Hva synes du? Anonym poster: 0dd68ba558d1068bef04052e6f2150dd
Gjest _Blomsten_ Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Synes det er helt greit. I følge en del brukere her inne er man for gammel til å hå i slike kjoler når man er over 25. Så da sitter man igjen med 5 år man har lov til å gå med korte kjoler da? La heller jentene ha det gøy da. De gjør jo ikke noe galt.
flicka Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Skal man pynte seg, så skal man pynte seg! Høye hæler, skinny jeans og f.eks en bluse kan man bruke på hverdager, eller på vinkvelder med venninner. Drar jeg ut på fest liker jeg å kjøre den helt ut, med kort kjole og høye hæler. Pleier riktignok ikke å ha kroppsnære kjoler som når til akkurat under stumpen, og som i tillegg viser hele kløfta, selv jeg har dignity nok til å styre unna den. Gjennomsnittlig er man på sitt vakreste rett før man fyller nitten, la oss bruke denne tida på å se bra ut i kjoler som ser jævlige ut på oss når vi er 40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå