Gå til innhold

Eggeskallhvitt

Isiselin

Hvilken brudepikekjole skal jeg velge?  

1. 1. Hvilken brudepikekjole skal jeg velge?

• Den hvite enkle
      1
    • Den rosa enkle
      1
    • Den ivory ome blomsterbånd om midjen
      6

Anbefalte innlegg

Hvor hvitt er eggeskallhvitt?

Det er nemlig den fargen kjolen min er... Er den da nærmere ivory enn kritthvitt? Går det da ann å ha en brudepikekjole i denne fargen? Eller kan det da hende at kjolen min blir seende skitten ut fordi brudepikekjolene er hvitere enn kjolen min?

Kanskje jeg bare skal holde meg til planen om samme kjole i rosa.

Eller synes dere kanskje at denne i ivory er den tryggeste veien å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke hatt hvit kjole til brudepikene når din kjole ikke er hvit. Men jeg vet ikke HVOR hvit eggeskall farget er (gjetter på at den er i samme gate som ivory..) men det går ann å stikke innom en brude salong å kikke!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Nå har jeg funnet ut at eggeskallfarget er en mellomting mellom diamond white og ivory.

Så da utelukkes kanskje den helt hvite brudepikekjolen (Det var da som svarte!!)... Du hadde nok rett der, Becca! :)

Vanskelig dette... Er så redd for å velge feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for den ivory-fargede...Den blir nærmest din kjole i farge, og det gjør ikke noe om brudepikene har litt mørkere kjoler enn din, bare ikke lysere... Jeg syns ikke rosa går så bra med mindre du har andre rosa detaljer i bryllupet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men passer den i ivory som er litt bløtkakete, stor og fluffy til min enkle kjole som ser slik ut (bare at den er eggeskallfavet...)? Min kjole kommer til å stå litt mer ut på meg enn på denne modellen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det syntes jeg da de gjør. Barn og voksne skal da ikke ha samme kjole-modell. De små er jo så søte med litt ekstra "fluff" her og der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan kjolene matsjer ellers ville din komme helt i skyggen dersom brudepiken har lysere kjole enn deg. Din kjole ville se møkkete ut, som som sikkert ikke er look`en du er ute etter.... :ler:

Og den ivoryblomsterkjolen er nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...