Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det frekt å ringe sykehuset og purre på timen min til laparoskopi? Har gått snart 3 mnd og eneste jeg har hørt fra sykehuset var et brev der jag fikk beskjed om at dato for laparoskopi skulle komme senere. :( er så lei av å vente.. Går bare og venter på å få hente posten hver eneste dag, men postkassen er alltid like tom... Har fått diagnosen PCOS med mange cyster på eggstokkene mine.. Har prøvd pergotime, men det ga ingen resultater.

Noen andre som har tatt laparoskopi som vil dele sine opplevelser? Er veldig nervøs for dette inngrepet, men skal bli godt å få det gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe og si at du gjerne kommer på kort varsel,om andre avbestiller (om det er tilfelle):)

Skrevet

Ventetidene er lange på sykehuset, jeg har på det meste ventet 7 måneder på en time i forbindelse med utredning for ufrivillig barnløshet.

Men det er aldri frekt å ringe og høre. Det gjør jeg bestandig. De har alltid en ide om hvor mange som står på venteliste, og hvor mange som normalt kommer akutt. Så de kan si om det blir 1 eller 6 måneder. De gangene jeg har fått en god tone med sykepleieren som tar telefonen har det også hendt at jeg får en time som noen andre nettopp har avbestilt, selv om de vanligvis er litt strikse på det.

Skrevet

Jeg står på vent til laparoskopi på Ullevål, de har forespeilet at det kommer til å skje i løpet av høsten.

Anonym poster: 14c92b9b6892c3f08d6d6df39ec810ab

Skrevet

Jeg ventet også på lapraskopi i måneder, tok så en tur til gynekologen som ba meg ringe til pasienthjelp. Fikk da time på et sykehus i nærheten iløpet av 3uker!

Skrevet

Jeg hadde time hos gynekologen i Februar for å sjekke hva som var galt siden jeg hadde så mye vondt, og ble operert i Mai samme året.

Grunnen til at alt gikk så fort var at gynekologen min "purra" på sykehuset for at det gikk for tregt. Jeg var borte fra jobben i perioder pga mye smerter.

På forundersøkelsen på sykehuset kommenterte gynekologen der at jeg jammen hadde komt inn fort.

Skrevet

Jeg har ikke ventet lengere enn ett halvt år på lapraskopi, så hadde jeg vært deg hadde jeg ringt å hørt med de. Du har jo ikke noe å "tape" på å ringe :smilorange:

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar!! :-D ringte sykehuset og ble satt over fra avdeling til avdeling.. Fikk til slutt vite at jeg sto på venteliste men fikk ikke vite mer enn det. Håper brevet kommer i posten snart :-) :-)

Skrevet

Du kan jo sjekke ventetiden på frittsykehusvalg.no. Kanskje er det andre sykehus som har kortere ventetid?

Skrevet

Du kan jo sjekke ventetiden på frittsykehusvalg.no. Kanskje er det andre sykehus som har kortere ventetid?

Har sjekket der og tror det var mellom 6-8 ukers ventetid.. Har ventet siden mai så nå er jeg lei! :-/ :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...