Pip Skrevet 20. februar 2004 #21 Skrevet 20. februar 2004 De var jo kjempefine. :D Siden legges herved inn under favoritter! Tusen takk for hjelpen. Berre hyggeleg!
Annevenn Skrevet 20. februar 2004 #22 Skrevet 20. februar 2004 Digget de du hadde valgt deg ut, Kalas. Skulle jeg gifta meg nå, ville jeg valgt noen litt sprekere sko. Men for 4 år siden var det ikke så mye slikt, så jeg hadde "tradde" pumps-greier. Spilte ikke så stor rolle, siden kjolen var lang. Forresten: glad jeg ikke hadde valgt noen sånne skyhighe sko, for jeg forstuet foten kraftig (legen trodde det var brudd!) 3 uker før vielsen, og klarte så vidt å klemme foten nedi skoen. Gikk og hinket hele dagen, og måtte ta det litt rolig på dansegulvet.... Mye lekkert her, asså! Kalas: du kan jo bruke dem senere, da? Tror jeg hadde slått til, de var bare smellflotte!
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #23 Skrevet 21. februar 2004 Vet ikke hva slags sko jeg skal ha, venter med alt til jeg har kjolen i hendene. Skoene er ikke så vikitge heller, bare at de er gode, ingen som skal se på de allikevel.
ringblomst Skrevet 21. februar 2004 #24 Skrevet 21. februar 2004 Jeg har dessverre ikke bilde, men de jeg har kjøpt har ganske høy hæl, er i hvitt skinn som er "skrukkete", spiss tå og slip-in-design
Murf Skrevet 22. februar 2004 #25 Skrevet 22. februar 2004 Jeg får låne sko av venninna mi! Vi har bodd sammen i kollektiv, så vi vet at vi passer hverandrs klær og sko. Så da får jeg jo noe lånt i samme slengen.. Istedet for å kjøpe sko til bryllupet må jeg da kjøpe et par høye sko til hverdags, sånn at jeg kan få trent meg opp til å gå med høye hæler. Ikke noe "Bambi-på-isen-look", takk! M
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå