Gå til innhold

Brudesko

Kalas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Digget de du hadde valgt deg ut, Kalas.

Skulle jeg gifta meg nå, ville jeg valgt noen litt sprekere sko. Men for 4 år siden var det ikke så mye slikt, så jeg hadde "tradde" pumps-greier. Spilte ikke så stor rolle, siden kjolen var lang.

Forresten: glad jeg ikke hadde valgt noen sånne skyhighe sko, for jeg forstuet foten kraftig (legen trodde det var brudd!) 3 uker før vielsen, og klarte så vidt å klemme foten nedi skoen. Gikk og hinket hele dagen, og måtte ta det litt rolig på dansegulvet....

Mye lekkert her, asså! Kalas: du kan jo bruke dem senere, da? Tror jeg hadde slått til, de var bare smellflotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva slags sko jeg skal ha, venter med alt til jeg har kjolen i hendene. Skoene er ikke så vikitge heller, bare at de er gode, ingen som skal se på de allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke bilde, men de jeg har kjøpt har ganske høy hæl, er i hvitt skinn som er "skrukkete", spiss tå og slip-in-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får låne sko av venninna mi! Vi har bodd sammen i kollektiv, så vi vet at vi passer hverandrs klær og sko.

Så da får jeg jo noe lånt i samme slengen..

Istedet for å kjøpe sko til bryllupet må jeg da kjøpe et par høye sko til hverdags, sånn at jeg kan få trent meg opp til å gå med høye hæler. Ikke noe "Bambi-på-isen-look", takk!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...