Gå til innhold

Brudesko

Kalas

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt mismodig med tanke på "vanlige" brudesko - synes det er mye treigt i hvit sateng med klumpete hæler og kjedelig design. For meg er også skoene veldig viktig, siden jeg skal ha kort kjole.

I går tok jeg meg en runde i skobutikker, og fant de perfekte skoene! De er fra Stuart Weitzman og er sølvfargede, strasspyntede med ankelsnøring. Eneste drawback er prisen: kr 3000! Iiik, men jeg gifter meg jo bare en gang...

Så da lurer jeg på: Hva slags sko skal dere ha? Hvor mye spanderer dere på dem? Det har for øvrig åpnet en ny "Sex og singelliv"-skobutikk i Paleet i Oslo i dag, har noen vært innom for å kikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Kjøper dere sko dere ikke har prøvd? Hjelp, det hadde jeg aldri gjort. Dårlige sko kan ødelegge en ellers perfekt dag, der hadde jeg ikke tatt sjansen på feil størrelse, feil fasong, feil hæl eller dårlig kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har 14 dagers returett fra lisenett, så nei, jeg kjøper ikke sko jeg ikke har prøvd. Hadde de ikke passet hadde jeg sendt de tilbake. Enkelt og greit. Takk og pris satt de perfekt på foten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt sko i en helt vanlig skobutikk, det er ikke spesielle brudesko. Men de er elegante, i offwhite thaisilke og broderier med gulltråd som matcher kanten på kjoleutringningen min. Betalte 950 kroner for skoene. Og jeg finner dessverre ingen bilder av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusekatt, jeg likte godt Godess-skoene dine - relativt rimelige var de jo også. Har du kjøpt dem via nettet?

Jeg tror det er noe med meg og kombinasjonen lave hæler/semirund tå + hvit sateng som er litt feil. Når jeg prøver å se objektivt på skoene dere andre har valgt, er det jo mye som er elegant, sikkert særlig til lange kjoler.

Og i morgen formiddag skal jeg i den nye skobutikken på Paleet!

Her er for øvrig Stuart Weitzman-skoene jeg har forelsket meg i: http://www.zappos.com/n/p?dp=1298736&c=12950

De jeg så er ikke røde, men i sølv - og med blanke steiner. Mrrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sko koster 1450 kroner og er i sateng, men de har et veldig moderne snitt, spiss tupp, høye heler og noen bånd som går over foten.

Grunnen for at jeg valgte disse, er at de kan farges etter bryllupet. Tenker at de blir rå stilige i sort, kan da brukes til skjørt, dress mm :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som er så flinke å finne brudesko... *smiske* :sjarmor:

Jeg klarer ikke å gå med noe som ligner høye hæler. Den stakkars akillesen min går ut i streik hvis jeg forsøker, så jeg hadde lyst på noen fine sandalaktige brudesko... Vet dere hvor en kan få tak i det, og kan dere legge ved bilder? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde desse - som nesten ikkje har hælar, og var SVÆRT behagelege å gå med!

Viss du ser under 'Low heels' i menyen til venstre, er det mange ulike sko der.

Lukke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde desse - som nesten ikkje har hælar, og var SVÆRT behagelege å gå med!  

Viss du ser under 'Low heels' i menyen til venstre, er det mange ulike sko der.

Lukke til!  :wink:

De var jo kjempefine. :D

Siden legges herved inn under favoritter! Tusen takk for hjelpen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...