Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 Var uheldig å sølte makrell i tomat på en jogge bukse i bomull og på en langermet ull genser her for leden. Prøvde å ta på Biotex, men det gikk ikke bort i vask. Tok så på et annet flekkfjerne middel, som alltid funker, men heller ikke da gikk det bort. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 Kanskje finner du noe her: > www.plusstid.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Så rart...gikk det ikke bort på noen av dem? Jeg fikk på en "lissom-silke"-morgenkåpe og det gikk vekk i vanlig vask. Bomull er nok litt vanskeligere, trekker sikkert lettere nedi, samme med ull... men jeg spiser dette hele tiden og det hender det skvetter og jeg har ikke problem med flekker som ikke blir borte. Nå var det ikke det du spurte om da, jeg bare måtte si noe om det siden jeg som sagt opplever dette fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #4 Del Skrevet 19. februar 2004 Takk for svar! Synes også at det er veldig merkelig at flekkene ikke gikk bort. Kanskje fordi jeg ventet en dag med å vaske plaggene, men har gjort dette med olje flekker før og da gikk de bort. Får bare prøve en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvitvin skal visstnok kunne hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Nylonvask virker bestandig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 26. februar 2004 #7 Del Skrevet 26. februar 2004 Vanish (knæsjrosa boks) fjerner flekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå