Hedda84 Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Noen som har en bra fastlege og anbefale i Trondheim, byttet to ganger i fjor. Men liker enda ikke legen min! Vil helst ha ei dame, som ikke bare ser på datamaskina mens jeg er inne på kontoret! Men ser på meg og problemene/plagene mine! Hvordan skal man vite om legen er bra eller ikke? Håper noen kan hjelpe meg!
punkyB Skrevet 21. februar 2004 #3 Skrevet 21. februar 2004 Sjansen for at det er noen som leser dette innlegget på KG - som er fra Trondheim - som har en kvinnelig fastlege som ogsåer ok er vel kanskje ikke så stor. Jeg hadde vel kanskje prøvd å spørre venninner, kollegaer , naboer o.l. Har ikke peiling - men det stedet hvor man henvender seg til for å bytte fastlege - kanskje de kan anbefale noen ?
Gjest stas Skrevet 21. februar 2004 #4 Skrevet 21. februar 2004 Jeg har kvinnelig fastlege her i Trondheim! Skal vi se.. hun er på Gløshaugen Legesenter. Vet ikke hvorvidt jeg kan legge ut navn og sånt her.. Tror forresten de har fler kvinnelige der! Ring til fastlegekontoret i Trondheim og hør ang. Gløshaugen Legesenter, kanskje?
Hedda84 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2004 Takk. Men de på gløshaugen legesenter er ikke de bare for de som går på gløshaugen? Trodde det, kanskje jeg tar feil?
Gjest stas Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 Det er ikke bare for gløshaugen studenter! Jeg var ikke student ved NTNU engang da jeg fikk legen.
Kate Skrevet 22. februar 2004 #7 Skrevet 22. februar 2004 Hvordan skal man vite om legen er bra eller ikke?
Hedda84 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2004 Går det an å få prøvetime til en lege? Men hvis det ikke er på samme legekontoret som før da? Hva med papirene mine da?
Usikker Skrevet 22. februar 2004 #9 Skrevet 22. februar 2004 Om en lege er bra eller ikke må du nesten finne ut sjøl. Det har bl.a. med kjemi å gjøre............. Jeg kan like en lege - som du ikke liker i det hele tatt. Men nå er jo noen leger mer "populære" enn andre da.......... Jeg sjøl har en lege som jeg vet at alle ikke liker. Men - for meg er han gull verdt! Lykke til! 8)
liv Skrevet 22. februar 2004 #10 Skrevet 22. februar 2004 ang papirene dine så må du be de sende over journalen. men det koster penger da.. jeg betalte 80kr sist.
Kate Skrevet 23. februar 2004 #11 Skrevet 23. februar 2004 Du trenger ikke oversende papirene før du har tatt stilling til om du ønsker å bruke den legen du har prøvetime hos.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå