Gå til innhold

Fastlege.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en bra fastlege og anbefale i Trondheim, byttet to ganger i fjor. Men liker enda ikke legen min! Vil helst ha ei dame, som ikke bare ser på datamaskina mens jeg er inne på kontoret! Men ser på meg og problemene/plagene mine!

Hvordan skal man vite om legen er bra eller ikke?

Håper noen kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen for at det er noen som leser dette innlegget på KG - som er fra Trondheim - som har en kvinnelig fastlege som ogsåer ok er vel kanskje ikke så stor.

Jeg hadde vel kanskje prøvd å spørre venninner, kollegaer , naboer o.l.

Har ikke peiling - men det stedet hvor man henvender seg til for å bytte fastlege - kanskje de kan anbefale noen ?

Skrevet

Jeg har kvinnelig fastlege her i Trondheim! Skal vi se.. hun er på Gløshaugen Legesenter. Vet ikke hvorvidt jeg kan legge ut navn og sånt her.. Tror forresten de har fler kvinnelige der! Ring til fastlegekontoret i Trondheim og hør ang. Gløshaugen Legesenter, kanskje?

Skrevet

Takk.

Men de på gløshaugen legesenter er ikke de bare for de som går på gløshaugen? Trodde det, kanskje jeg tar feil?

Skrevet

Det er ikke bare for gløshaugen studenter! Jeg var ikke student ved NTNU engang da jeg fikk legen.

Skrevet

Går det an å få prøvetime til en lege? Men hvis det ikke er på samme legekontoret som før da? Hva med papirene mine da?

Skrevet

Om en lege er bra eller ikke må du nesten finne ut sjøl.

Det har bl.a. med kjemi å gjøre............. Jeg kan like en lege - som du ikke liker i det hele tatt.

Men nå er jo noen leger mer "populære" enn andre da.......... Jeg sjøl har en lege som jeg vet at alle ikke liker. Men - for meg er han gull verdt!

Lykke til! 8)

Skrevet

ang papirene dine så må du be de sende over journalen. men det koster penger da.. jeg betalte 80kr sist.

Skrevet

Du trenger ikke oversende papirene før du har tatt stilling til om du ønsker å bruke den legen du har prøvetime hos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...