Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sover du ikke nå?

Jeg får ikke sove, kjeder meg og hører på den sterke vinden utenfor... Og lager ett innlegg på KG..

Imorgen har jeg en litt sur dag, vi skal gi bort pelsdyret vårt... jeg hater det! Han er min gullgutt og jeg kommer til å savne ham så utrolig mye.. Derfor får ikke jeg sove...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei der, bebisss. God tråd-idè på natta dette.

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er våken ennå. Jeg har tydeligvis skiftet ham denne sommeren

og gått fra morgenmenneske til nattevandrer. Vet at jeg ikke får sove hvis jeg prøver,

så derfor sitter jeg her litt til for å fremprovosere en gjesp eller to og finne sove-følelsen i kroppen. Håper den kommer snart, for om ikke så mange timene skal jeg opp igjen.

:gape: <--- øyblikksbilde tatt midt i en inderlig etterlengtet kjevevrenger...

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

:ninja: -------------mitt øyeblikksbilde, sitter i mørket med tven og dataen på og veldik ikketrøtte øyne..

Jeg har ligget i to timer i senga men jeg blir bare stirrende i taket.. Jeg skal ikke jobbe imorgen så det er jo greit nokk.. men det er veldig kjedelig å sitte våken hele natta.. blir bare KG da ;) Kanskje jeg skal prøve å skrive ett innlegg i hele KG trådene gjennom hele natta ? :hoppendeglad:

Skrevet

Jeg får heller ikke sove.. Er vel pga nervene, har fagprøve kl. 08.00 :[ tror det går greit, men er skummelt.. også er det jo om en får bestått eller bestått meget.. tror ikke det blir mye søvn. :(

Skrevet

Vet du lillelola? Jeg fikk alltid høre at det var ett godt tegn om du bekymra deg før en prøve, det betyr at du har lest og virkelig forberedt deg til prøven :) så dette kommer til å gå bra vet du ;) også er det viktig og ha en god natts søvn før prøven. Jeg tenker alltid etter timesvis med lesing " nå har jeg lest mye og vært veldig flink, så nå skal jeg ikke tenke mer på prøven, og om det går drit så har jeg hvertfall gjort mitt beste" og det har alltid gått bra ( for det meste ) ;)

Skrevet

Ja, tror det går greit, men har så lyst til å få bestått meget ;) har forberedt meg så godt jeg kan, men søvnen er det litt verre med, skal stå opp om 2,5 time;p frister nesten bare å stå opp igjen, er lys våken:P

Skrevet

Jeg er på jobb. Stille og rolig, og jeg kan ha på musikk så høyt jeg bare vil. Mye bedre enn å jobbe på dagtid :cool:

Skrevet

Lykke til med fagprøven Lillelola, det går nok bra skal du se. Og til bebiss, jeg har en gang gitt bort en pelsdott selv. Han har enda en plass i mitt hjerte men er i et godt hjem, håper din får det like bra som min guttepels.

Og jeg er våken fordi jeg snudde døgnet i sommer, har fri i morgen så orker ikke stresse med å sove når jeg ikke må.

Skrevet

Heldige ego :) hva jobber du med?

Lillelola du må ha masse lykke til på prøven din :) Og ettersom du skal opp om 2.5 timer, så ville jeg sett litt på tv og lagt meg en giga kopp med te og kost meg!

Skrevet

Sulosi: Ja jeg håper jeg har funnet ett verdig hjem til han, Han skal hentes imorgen, er redd jeg skal få helt sammenbrudd og si han ikke får gutten min alikevell...jeg er elendigtil å gi fra meg eller selge dyr! selv om dette bare er andre dyret jeg selger da...solgte en hest tidligere

Skrevet

Jeg får heller ikke sove.. Er vel pga nervene, har fagprøve kl. 08.00 :[ tror det går greit, men er skummelt.. også er det jo om en får bestått eller bestått meget.. tror ikke det blir mye søvn.

Hva med å kle på deg og gå en rolig tur, trekke lungene fulle av frisk luft,

bestemme deg for ei lita rute å gå som tar en halvtime/tre kvarter,

så bærer det i dusjen, god tid og velduft, frottering og rene klær.

...gjøre seg klar til ny dag på det viset? :)

Skrevet

det hørtes herlig ut hoppetaujenta!

Hadde jeg ikke vært mørkredd så skulle jeg gått ut en tur, også blåser det sånn..og jeg dysja tidligere ikveld.. og mannen sover og HATER bråk når han sover skjønnhetssøvnen sin :P

Skrevet

Tror nok det blir opp å gå ja, er ikke vits å i ligge her å tenke på alt galt som kan skje. Så får jeg en god frokost, en lang dusj, en kopp te og kanskje litt frisk luft før jeg skal til pers. :)

• Liker 1
Skrevet

Høres bra ut! :biggrin: Jeg har nemlig vært ute med noen søppelposer selv og kjente at det var deilig temperatur ute. Helt stille. Verden sover. Unntatt oss...

Skrevet
:sukk: Får ikke sove, Det er for varmt og jeg har for mange tanker i hodet mitt.
Skrevet

Sitter oppe fordi jeg sliter med magekatarr og tenker mye. Idag var det begravelsen til bestevenninna mi. Jeg gikk ikke, fordi jeg følte meg ikke velkommen.

Burde egentlig sove, men det er i tillegg tusen andre tanker og bekymringer som svirrer rundt i hodet mitt.

Skrevet

Evilposelos: :blomst:

Skrevet
:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal dere gi bort pelsdyret?

Jeg får ikke sove pga insomniaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...