Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg skal dra dit til sommeren, er det noen som har vært der som kan fortelle om oppholdet der? Positve, negative ting. Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei! Jeg var i Marmaris for 3-4 år siden. Jeg er veldig glad i å reise til Tyrkia...har vært 6 forskjellige steder, noen flere ganger. Jeg var vel ikke helt fornøyd i Marmaris - litt mye turister og innkastere til forskjellige steder. Men en ting som var kjempe flott var båtturen til "Skilpadde stranden"...pass på å få en av de båtene som også tar dere med til et gjørmebad - artig opplevelse...og så pleier reiseselskapene ha turer til Pamukkale som er kalkfjell som har en helt spesiell utforming og selvfølgelig hvite...Dette er nok en heldagstur, eller kanskje to dagers tur, men det er absolutt å anbefale!! Kunne sikkert skrevet mye mer, men har litt dårlig tid nå.... God tur!! -m- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei! Jeg var i Marmaris for 3-4 år siden. Jeg er veldig glad i å reise til Tyrkia...har vært 6 forskjellige steder, noen flere ganger. Jeg var vel ikke helt fornøyd i Marmaris - litt mye turister og innkastere til forskjellige steder. Men en ting som var kjempe flott var båtturen til "Skilpadde stranden"...pass på å få en av de båtene som også tar dere med til et gjørmebad - artig opplevelse...og så pleier reiseselskapene ha turer til Pamukkale som er kalkfjell som har en helt spesiell utforming og selvfølgelig hvite...Dette er nok en heldagstur, eller kanskje to dagers tur, men det er absolutt å anbefale!! Kunne sikkert skrevet mye mer, men har litt dårlig tid nå.... God tur!! -m- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå