Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta en sårt trengt tur til frisøren snart, og jeg har begynt å tenke på hva jeg skal gjøre med det:) Har lyst på noe litt nytt, men ikke for utfordrende eller for vanskelig å stelle.

Akkurat nå har jeg hår litt forbi skuldrene, og skrå lugg som er like lang som resten av håret. Har tykt hår med fall, som bruser litt. Er bilde nedenfor.

Selv har jeg sett på noe a la bilde nummer 2, bare litt kortere og litt mer oppklipt. Men jeg er redd for at håret skal komme ut av kontroll fordi det bruser? For meg virker det alltid som om frisører ikke har noe særlig kunnskap om hår som bruser, så jeg blir så usikker på hva slags frisyre jeg kan ha:\

Anonym poster: cc161f4a5c587f42d807fb2c37e7b93f

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg mistenker at du glemte bildelinken :P

hva med bob?

det fnnes gode shampoer mot brusing! om du kombinerer det med flat out-produkter og retter det ut, så bør det virkelig ta knekken på dette bruset!

Skrevet

Ups, de ble visst ikke med:P Men her er dem! :)

Har hatt nesten-bob en gang, men da var alt håret i samme lengde og det var et grufult styr med serum og skum og glatting og spraying for å få håret til å ligge nede:\

Har du noen gode shampoer å anbefale? Prøvde en asia straight shampo fra swarzkopf, men det hjalp bare de første par gangene jeg brukte den.

Å rette håret gjør jo bare håret... ja, rett! Brus forsvinner jo ikke av den grunn, men krøller/fall forsvinner. Ved å glatte håret går jeg fra å ha hår med fall og brus til å ha stridt hår og brus:P

Men har prøvd lite av slike flat out-produkter, det skal jeg innrømme.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg synes det blir litt vrient å anbefale deg en shampo uten å ha sett håret ditt.

ta deg heller en tur til for.eks adam og eva å hør :)

om du har krøller, så vil det si at du har natulig tørt hår, har du ikke krøller, så

har du kanskje tørt hår alikevell og bør pleie deg med en skikkelig kur.

Skrevet

Adam og Eva?:P La meg gjette; befinner seg i Oslo?:P

Har ikke krøller, men har fall/bølger og brus. Samtidig får jeg fett hår ved hodebunnen veldig fort, så jeg kan gå MAX 2 dager uten vask. Har prøvd trikset med å la det gå lenge mellom hver vask, slik at håret skal skru ned fett produksjonen oppi der, men det hjalp ikke:\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...