Gå til innhold

Noen som har funnet kjærligheten på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt medlem av møteplassen og sukker, likte best møteplassen så jeg ble VIP medlem.

Snakker med to stykker nå, men det blir jo gjerne litt "overflatisk". Kan dog si jeg liker begge to godt. Men jeg vet nå ikke helt om det kan føre til noe. Internettdating virker litt fjernt... Men jeg styrer nå på da ;)

Noen som har funnet kjærligheten via nettet? Eller kjenner noen som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstera mi har funnet en og de er gift nå og fikk ei dater nylig.

Så, har jeg tro på nett som en mulighet å bli kjent med nye folk.

Anonym poster: bd901d29a9cd863bc0996603ee66c3a6

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kjenner mange som har funnet hverandre på nett.

• Liker 1
Skrevet

Å, sånne historier er jo veldig oppmuntrende!

For jeg er alenemor med 100% ansvar for datteren min så mulighetene for å møte noen er litt snevre. Og jeg ønsker ikke å finne noen på fylla uansett ;)

Flere solskinnshistorier? :)

Skrevet

Både jeg og flere venninner har :) Det tok vel et halvt års tid og noen frosker, men plutselig så var han der :)

Anonym poster: 1f81d0d6536484016cd924f424340f75

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde det tidligere i år, men tok vist litt feil. Er selv medlem av møteplassen, ikke VIP men det kommer kanskje senere. Hvilket år er du født i? Ble litt nysjerrig ;p

Skrevet

Jeg traff mannen min via nettdating.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jepp. Men ikke via en typisk datingside, men på en vanlig chatte-side. Gikk derfra til msn, og så til tlf og så møttes vi på ordentlig. Det var nesten 8 år siden :)

Skrevet

Jeg traff kjæresten min på nettet, og vi skal gifte oss neste år. Så det er fullt mulig å finne kjærligheten på nettet :)

Skrevet

Jeg har nok ikke gjort det ennå, men kjenner flere som har møtt kjæresten (evt ekskjæreste/samboer/ektefelle) på nettet. Selv har jeg møtt flere hyggelige menn, og har nå mye kontakt med en veldig ok fyr. Er bare så usikker på om jeg kommer til å falle for ham (vi har møttes to ganger, kjemien var fra min side ikke noe voldsom sist. Men vi skriver mye og har veldig fine samtaler). Uansett tror jeg det er håp, og jeg synes det er lettere å finne noen jeg passer litt sammen med på den måten, enn ute i virkeligheten :) selv om en kan ha flaks der også...

Anonym poster: ec0c7995ba09485d160795f7bd0ddc32

Gjest Purple Haze
Skrevet

Man trenger ikke være på noen nettdatingside, eller være på jakt etter kjærligheten på nett for å finne den. Jeg var medlem av et forum. Plutselig fikk jeg melding av en mann som hadde merket seg meg, og da var kommunikasjonen i gang mellom oss. Jeg skulle heller ikke ha noen kjæreste, da jeg egentlig var temmelig lei av menn.

Likevel falt jeg for denne mannen, og nå har vi vært sammen i snart fire år :hjerte:

Skrevet

Jeg og min kjæreste fant hverandre på nettet, vært sammen snart ett og et halvt år :)

Skrevet

Jeg fant kjæresten min igjennom nettdating, og jeg har aldri vær så lykkelig som jeg er nå :)

Skrevet

2 år med nettdating, og ikke funnet noen kjæreste ennå, tross ganske mye dating og ett par "nestenforhold". Men har jo hørt om flere som har lykkes. For min del er nettdaing en arena til å komme i kontakt med menn, så gjenstår det å se om det blir klaff med noen.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg møtte min samboer gjennom nett. :) Var riktignok et nettsamfunn og ikke direkte dating-side. Har vært sammen i snart 3 år, og bodd sammen i 2 med masse planer årene fremover. Så nettdating funker for noen, og andre bruker lengre tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...