AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Ser det er flere tråder rundt etikette på treningsstudio, så jeg lurer rett og slett på om noen har noen episoder som de synes virker støtene eller uakseptable. Dette gjelder alt fra klær, lyder, bruk av apparater, hygiene etc. Jeg selv har en fot som er delvis deformert etter flere operasjoner, derfor "smeller" det litt hvis jeg løper på tredemølle, altså jeg har ikke musklene som demper nedslaget og derfor lager det mer lyd enn vanlig. Det gjør at jeg rett og slett ikke løper hvis det er andre der, men jeg ville vel ikke brydd meg om noen andre lagde en slik lyd. Noe som irriterer meg derimot er høy musikk på øretelefoner slik at jeg hører andres musikk. Jeg setter også pris på at folk vasker over treningsapparatene etter bruk. Hva er det verste du har sett på treningsstudio? Har du noen gang irettesatt noen? Anonym poster: d96f140b013aa5c793d6990e64a3f20b
Gjest Tidssone Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Når guttekompiser trener sammen og okkuperer både stativet jeg trenger for å få tatt utfall og brystpress. De bruker en time på å bli ferdige. Jeg må noen ganger smile bredt av all stønningen. Det høres ut som en fødestue innimellom. Det verste jeg har sett? Jeg kan ikke huske noe som har vært skikkelig ille. 1
Plommetreet Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Solbriller. Det er bare dust! Inne?? ALLE skjønner jo at det er for at "ingen riktig ser hvor jeg ser"... 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Uff ja, kompiser som står og henger i en halv evighet der andre også skal trene. Og kvinner som hele tiden titter over på hva sidemannen gjør, som hastighet og tid. GAAH. Anonym poster: 6ae08dd6b81e2285112eb9313e3fa823 2
Gjest Tidssone Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Uff ja, kompiser som står og henger i en halv evighet der andre også skal trene. Og kvinner som hele tiden titter over på hva sidemannen gjør, som hastighet og tid. GAAH. Anonym poster: 6ae08dd6b81e2285112eb9313e3fa823 Jeg pleier å titte på sidemannens armer og skuldre. *tilstår at det finnes få ting her i verden som er flottere enn muskuløse skuldre og armer* 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Hukjønn som har sminka seg FOR å trene...!!! Og, ja.. all stønningen fra broilerne. Ferskinger med fullt utstyr -dyre sportsklær ( dette er ikke irriterende, bare litt moro - på en måte ) Anonym poster: 86b60b04138d39504b552196a9bac2e4 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Solbriller. Det er bare dust! Inne?? ALLE skjønner jo at det er for at "ingen riktig ser hvor jeg ser"... Ja,vel? Er man veldig lysømfintlig så trenger man solbriller inne. Anonym poster: a10e32efbf7c35c5cea07488d96c49f1
Plommetreet Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Ja,vel? Er man veldig lysømfintlig så trenger man solbriller inne. Anonym poster: a10e32efbf7c35c5cea07488d96c49f1 Det er ALLTID noen, ALLTID, som på død og liv skal kverulere uansett hva tråden handler om! LOL! 15
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Stønning, og grynting. Slippe vektene fra seg Folk, spesielt damer, som går bortover gulvet istedet for å stå stille når de tar utfall. "sirkeltrening" Personlig liker jeg ikke når folk spør om å få ta sett i mellom mine, men de får lov. Menn med singlet. Høy musikk. "Douchebagantrekk". Uoffisielle, personlige trenere (med visse unntak). Menn som glaner (på damene). Denne her er mest morsom, men jeg har sett folk som bruker proteinshakemiksere som vannflaske. Folk som prøver å reservere apparater ved å legge tingene sine der. Fleksing og annen narsissistisk speilbruk. Uff, jeg er vist en veldig negativ person på treningsstudio.
fitnessfreak91 Skrevet 30. august 2012 #10 Skrevet 30. august 2012 Kåte menn som åpenlyst stirrer. Ikke kult.
Fanta Exotic Skrevet 30. august 2012 #11 Skrevet 30. august 2012 Enig med det som er nevnt, her kommer det litt til! - Folk som bytter bind/tampong i garderoben (altså ikke går inn på toalettet9 - Folk som bretter alle klærne sine bortover benkene, så de dekker dørene til de andre skapene. Det er heller ikke veldig pent med truse og BH som ligger "klar" til du er tilbake fra dusjen. Litt trist når du skal låse deg inn i skapet ditt etter en hard økt, men må flytte på andres truser først (dette har skjedd meg flere ganger!) - Folk som sprayer på seg uendelig mye parfyme og går på gruppetime. Parfymen (du!) lukter helt forferdelig etter du har begynt å svette - Folk som okkuperer diverse apparater for så å chatte/snakke i mobil eller sende tekstmeldinger - Folk som sjekker deg opp - Jenter som går halvnakne for å få oppmerksomhet 2
Fanta Exotic Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 Oog! - Folk som tar med seg bag/jakker opp i treningslokalet - Folk som ikke rydder opp apparatene de har brukt 1
Plommetreet Skrevet 30. august 2012 #13 Skrevet 30. august 2012 Folk som prøver å reservere apparater ved å legge tingene sine der. Haha! Er det DET de gjør! Jeg er relativt ny på treningsstudio fronten og har av og til lurt på hvorfor folk på romaskinen har hånkledet hengene på "Bicepsmaskinen"... Så utrolig fett at jeg ikke forstod denne formen for reservering. Det tror jeg at jeg skal fortsette med. Det var nemlig en dud som så litt sint ut da han hentet hånkledet sitt i dag. Jeg trodde det bare var fordi jeg er så klønete! 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 Enig med det som er nevnt, her kommer det litt til! - Folk som bytter bind/tampong i garderoben (altså ikke går inn på toalettet9 - Folk som bretter alle klærne sine bortover benkene, så de dekker dørene til de andre skapene. Det er heller ikke veldig pent med truse og BH som ligger "klar" til du er tilbake fra dusjen. Litt trist når du skal låse deg inn i skapet ditt etter en hard økt, men må flytte på andres truser først (dette har skjedd meg flere ganger!) - Folk som sprayer på seg uendelig mye parfyme og går på gruppetime. Parfymen (du!) lukter helt forferdelig etter du har begynt å svette - Folk som okkuperer diverse apparater for så å chatte/snakke i mobil eller sende tekstmeldinger - Folk som sjekker deg opp - Jenter som går halvnakne for å få oppmerksomhet Woooooot??!! Anonym poster: 86b60b04138d39504b552196a9bac2e4 2
Plommetreet Skrevet 30. august 2012 #15 Skrevet 30. august 2012 Kåte menn som åpenlyst stirrer. Ikke kult. Gjør som meg. Kle deg i usexy (les: fra Cubus) treningstøy og lag rare grimaser. Folk går omveier rundt meg! XD 4
Gjest norah Skrevet 30. august 2012 #16 Skrevet 30. august 2012 Stønning, og grynting. Slippe vektene fra seg Folk, spesielt damer, som går bortover gulvet istedet for å stå stille når de tar utfall. "sirkeltrening" Personlig liker jeg ikke når folk spør om å få ta sett i mellom mine, men de får lov. Menn med singlet. Høy musikk. "Douchebagantrekk". Uoffisielle, personlige trenere (med visse unntak). Menn som glaner (på damene). Denne her er mest morsom, men jeg har sett folk som bruker proteinshakemiksere som vannflaske. Folk som prøver å reservere apparater ved å legge tingene sine der. Fleksing og annen narsissistisk speilbruk. Uff, jeg er vist en veldig negativ person på treningsstudio. Høhø....det gjør jeg. Med kettlebells. Synes stillestående er vondere for knærne.....men nå vet jeg at det irriterer folk Er det fordi det tar plass eller man kommer i veien? Og hvorfor spesielt damer? Ellers var vi enige på resten av lista di. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. august 2012 #17 Skrevet 30. august 2012 Kåte menn som åpenlyst stirrer. Ikke kult. Som du kan se av min forrige post er jeg enig med deg, men jeg håper for din egen skyld at lærer deg (eller allerede har lært deg) at du bare må anse stirring som et komplement. Mener ikke å være belærende eller noe, men det er jo bare fint å (prøve å) snu noe negativt il noe positivt.
Plommetreet Skrevet 30. august 2012 #18 Skrevet 30. august 2012 Høhø....det gjør jeg. Med kettlebells. Synes stillestående er vondere for knærne.....men nå vet jeg at det irriterer folk Er det fordi det tar plass eller man kommer i veien? Og hvorfor spesielt damer? Ellers var vi enige på resten av lista di. Hva er det vi snakker om her?? Jeg er en treningn00b. Dere må hjelpe meg med lingo'n!
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. august 2012 #19 Skrevet 30. august 2012 Høhø....det gjør jeg. Med kettlebells. Synes stillestående er vondere for knærne.....men nå vet jeg at det irriterer folk Er det fordi det tar plass eller man kommer i veien? Og hvorfor spesielt damer? Ellers var vi enige på resten av lista di. Det er bare damer jeg har sett gjøre det, ingen større forklaring enn det. Ja, de kan komme i veien og de bruker jo definitivt større plass.
Gjest norah Skrevet 30. august 2012 #20 Skrevet 30. august 2012 Hva er det vi snakker om her?? Jeg er en treningn00b. Dere må hjelpe meg med lingo'n! Du tar to sånn passe tunge kettlebells i hver arm, også gjør du sånn her(bortsett fra at jeg holder en på hver side nedover og ikke på skuldrene):
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå