Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Føler at arbeidsmarkedet på hedmarken er veldig trått om dagen. Andre som sliter med å få seg jobb? Evt vet om steder de trenger ansatte som ikke har utlyste stillinger. Ta gjerne kontakt på pm. Kun seriøse henvendelser.

Endret av Toadette82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags type jobb er du på utkikk etter?

Anonym poster: bbd0e9dc52e11fee461290f496d00804

Skrevet

Hva slags type jobb er du på utkikk etter?

Anonym poster: bbd0e9dc52e11fee461290f496d00804

I hovedsak kontorjobber, men jeg kan være åpen for det meste av jobber egentlig (kun seriøse ting så de er sakt). Er innen kontor og admin jeg har erfaring og utdannelse.

Skrevet

Føler at arbeidsmarkedet på hedmarken er veldig trått om dagen. Andre som sliter med å få seg jobb? Evt vet om steder de trenger ansatte som ikke har utlyste stillinger. Ta gjerne kontakt på pm. Kun seriøse henvendelser.

Jeg valgte å flytte fra Hedmark til Rogaland/Stavanger. Her kaster de jobber etter deg. Veldig dyrt med bolig er det her.

Anonym poster: 2590caaeb4e91ae9faf993053d11aa11

Skrevet

Jeg valgte å flytte fra Hedmark til Rogaland/Stavanger. Her kaster de jobber etter deg. Veldig dyrt med bolig er det her.

Anonym poster: 2590caaeb4e91ae9faf993053d11aa11

Siden vi er ertablerte her med familie etc så er liksom ikke å flytte så langt noe alternativ.:/

Gjest IngvildSF
Skrevet

Litt avhengig av hvor på Hedmarken du bor, hva med å søke jobb på Lillehammer, Gjøvik osv.?

Skrevet

Litt avhengig av hvor på Hedmarken du bor, hva med å søke jobb på Lillehammer, Gjøvik osv.?

Jeg bor like ved Hamar.Jeg har pendla en god del fra før og skulle helst ungått det nå med små barn.

Gjest IngvildSF
Skrevet

Jeg bor like ved Hamar.Jeg har pendla en god del fra før og skulle helst ungått det nå med små barn.

Ja, det skjønner jeg godt at du vil unngå. Har ingen gode tips i såfall. Det hadde jo gått ann å søke litt overalt, og så hva du får tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...