AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Del Skrevet 30. august 2012 Er det farlig? Man leser jo litt forskjellig om det. Anonym poster: beda18bc2f7d6be89290dc7c99dfbe72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poko Skrevet 30. august 2012 #2 Del Skrevet 30. august 2012 Sannsynligvis ikke farlig, men kan ha en del bivirkninger. Følg bruksanvisningen nøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 1. september 2012 #3 Del Skrevet 1. september 2012 Noen mener det kan føre til brystkreft, noen mener det ikke kan gjøre det. Jeg prøver å bruke deodorant uten så mye som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2013 #4 Del Skrevet 9. mai 2013 Sjekk dokumentaren på Nrk. Farlig som fy. Aluminiumklorid er en nervegift som er det eneste stoffet i naturen som ikke er en del av noe levende biokjemisk kretsløp. Forårsaker kreft, altzheimer, nerveskader +++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Del Skrevet 9. mai 2013 Sjekk dokumentaren på Nrk. Farlig som fy. Aluminiumklorid er en nervegift som er det eneste stoffet i naturen som ikke er en del av noe levende biokjemisk kretsløp. Forårsaker kreft, altzheimer, nerveskader +++ Det var da voldsomt! Kilder på dette? Anonym poster: 66b775573455d9e67ba30f4022cef304 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #6 Del Skrevet 9. mai 2013 Sjekk dokumentaren på Nrk. Farlig som fy. Aluminiumklorid er en nervegift som er det eneste stoffet i naturen som ikke er en del av noe levende biokjemisk kretsløp. Forårsaker kreft, altzheimer, nerveskader +++ Jeg så den samme dokumentaren og ble helt forskrekket. Den gikk på NRK for et par dager siden, så den ligger nok ute på nettet. Snakket deretter med en legevenninne og hun sa at de nylig har begynt å være obs på det i Norge også. Tidligere har det vist ikke vært godt nok dokumentert. Dessuten har Norge store interesser i aluminiumsproduksjonen. Anonym poster: 3978581f6740656980ee20462f934b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2013 #7 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er allergisk og må bruke stickdeo som inneholder et annet lignende stoff i stedet. Deo uten aluminiumstoffene fungerer dårlig. Prøvd mange forskjellige. Aluminiumklorid er det stoffet som tetter/hemmer svetting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er allergisk og må bruke stickdeo som inneholder et annet lignende stoff i stedet. Deo uten aluminiumstoffene fungerer dårlig. Prøvd mange forskjellige. Aluminiumklorid er det stoffet som tetter/hemmer svetting. Hva bruker du? Jeg bruker aluminiumklorid, men er redd for å bruke det selv, nettopp på grunn av alle negative påstander. Dessverre er det det eneste som funker for meg.... Anonym poster: 557a931f9342b136323f4c2b787595c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 9. mai 2013 #9 Del Skrevet 9. mai 2013 Det er vel ikke påvist noen klar risiko, men har du ikke noe svetteproblematikk kan du jo bruke hva som helst. Problemet er at disse "alt er livsfarlig"-fantatikerne ikke skjønner at mange faktisk sliter mye med svette. Dette er folk som ikke evner å forstå at det ikke er snakk normal svette en gang i blant. Sliter du med svette er aluminiumklorid og lignende forbindelser det mest effektive, og fordelene er langt større en ulempene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. mai 2013 #10 Del Skrevet 9. mai 2013 Hva bruker du? Jeg bruker aluminiumklorid, men er redd for å bruke det selv, nettopp på grunn av alle negative påstander. Dessverre er det det eneste som funker for meg.... Anonym poster: 557a931f9342b136323f4c2b787595c8 Jeg bruker dove og nivea stick. De funker like bra som roll on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå