Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har funnet en kjole jeg synes er kjempefin som jeg har tenkt å bruke i et bryllup. Men jeg er litt usikker på pynten som er på, hva synes dere? Vet ikke hvor godt det kommer frem, men kjolen har kongeblått, gjennomsiktig stoff over gullfarget stoff, og stroppene på kjolen er som det båndet på bildet, men uten pynten. Ødelegger "blingen" kjolen?

(Overse at jeg har hvit synlig bh på bildet.)

Endret av venus_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes du skal ha "blingen" på. Tror kjolen hadde blitt litt kjedelig uten :)

Skrevet

Liker ikke fargen og stoffet, snittet er kjedelig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes blingen hevet kjolen til å bli bryllupsmateriale jeg :) Fin!

Anonym poster: d8bfc678f44ef61cf95504ca74aa9e5c

Skrevet

Nei, jeg synes du skal ha "blingen" på. Tror kjolen hadde blitt litt kjedelig uten :)

Den går ikke an å ta av, så alternativet er å kjøpe en annen kjole.

Skrevet

Var ikke det ts spurte om ;)

• Liker 2
Skrevet

Hver sin smak, heldigvis :)

• Liker 1
Skrevet

Bruk svart BH under mørke kjoler. Synlige hvite stropper under mørke kjoler ødelegger helheten.

Også til spm, nei blingen ødelegger overhode ikke kjole.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker ikke å være gledesdreper, så jeg sier det litt penere: ikke noe jeg ville ha brukt:-)

Anonym poster: d92321c15e06e3f73a58d62ae1292ae5

• Liker 2
Skrevet

Bruk svart BH under mørke kjoler. Synlige hvite stropper under mørke kjoler ødelegger helheten.

Også til spm, nei blingen ødelegger overhode ikke kjole.

Som sagt i HI, overse den hvite bhen :)

Skrevet

Jeg ønsker ikke å være gledesdreper, så jeg sier det litt penere: ikke noe jeg ville ha brukt:-)

Det er lov å være ærlig :P Pga blingen eller kjolen i seg selv?

Skrevet

Kjolen er helt grei den, må ihvertfall ha blinget på. Jeg hadde sikkert tilført mer bling i form av smykker/hår hvis jeg skulle brukt den i et bryllup, for jeg syns den var litt for plain :)

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å være ærlig :P Pga blingen eller kjolen i seg selv?

Det var kanskje litt dumt av meg å kommentere det, for jeg snakket egentlig mest for meg selv. Jeg har en helt annen klesstil, derfor hadde den ikke passet meg. Men skal jeg glemme meg selv litt, synes jeg kjolen var helt OK. Litt sånn grå-mus-aktig, litt kjedelig, så jeg ville hvert fall ha gått for full styling av hår etc., så helheten blir litt mer..spennende, eller hva jeg skal si. Den såkalte blingen ødela ikke kjolen på noen som helst måte!

• Liker 2
Skrevet

Det var kanskje litt dumt av meg å kommentere det, for jeg snakket egentlig mest for meg selv. Jeg har en helt annen klesstil, derfor hadde den ikke passet meg. Men skal jeg glemme meg selv litt, synes jeg kjolen var helt OK. Litt sånn grå-mus-aktig, litt kjedelig, så jeg ville hvert fall ha gått for full styling av hår etc., så helheten blir litt mer..spennende, eller hva jeg skal si. Den såkalte blingen ødela ikke kjolen på noen som helst måte!

Da skjønner jeg hva du mener :)

Jeg klarer ikke å se hvordan denne kjolen er grå mus-aktig..? Jeg synes den både er fin, pyntet og annerledes enn de typiske glatte, ensfargede "bryllupskjolene". Det er også et ganske avslappet bryllup så det er ingen som kommer til å være "overpyntet".

Ikke tenk på tilbehøret ut i fra bildet forresten, det er ikke bestemt enda. Kom gjerne med tips :)

Skrevet

Da skjønner jeg hva du mener :)

Jeg klarer ikke å se hvordan denne kjolen er grå mus-aktig..? Jeg synes den både er fin, pyntet og annerledes enn de typiske glatte, ensfargede "bryllupskjolene". Det er også et ganske avslappet bryllup så det er ingen som kommer til å være "overpyntet".

Ikke tenk på tilbehøret ut i fra bildet forresten, det er ikke bestemt enda. Kom gjerne med tips :)

Jeg syns ikke den er grå-mus, men den er veldig plain. En typsk kjole jeg sikkert ville brukt en fredagskveld hos venninner e.l. Skulle jeg brukt den i et brullup ville jeg funnet et smykke/armbånd/øredobber som hever kjolen et par hakk, samt ha snasne sko. Vanskelig å si nøyaktig HVA du skal velge, det avhenger hva slags type du er og hva du kler. Krøll håret og sett det opp, kanskje med litt bling i håret også :)

Jeg har brukt typisk glatte og ensfargede kjoler i bryllup før, men der har snittet vært et helt annet, og sett mer ut som en selskapsskjole, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg mener uansett at så lenge DU føler deg fin, go for it :)

Skrevet

Jeg synes blingen er veldig fin^_^

Men siden er bling på kjolen, så ville jeg droppet å ha smykke, og heller hatt litt store fine ørdedobber.

Skrevet

Jeg syns ikke den er grå-mus, men den er veldig plain. En typsk kjole jeg sikkert ville brukt en fredagskveld hos venninner e.l. Skulle jeg brukt den i et brullup ville jeg funnet et smykke/armbånd/øredobber som hever kjolen et par hakk, samt ha snasne sko. Vanskelig å si nøyaktig HVA du skal velge, det avhenger hva slags type du er og hva du kler. Krøll håret og sett det opp, kanskje med litt bling i håret også :)

Jeg har brukt typisk glatte og ensfargede kjoler i bryllup før, men der har snittet vært et helt annet, og sett mer ut som en selskapsskjole, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg mener uansett at så lenge DU føler deg fin, go for it :)

Kongeblå og gullfarget knelang kjole med chiffon hos en venninne en vanlig fredagskveld? Da har vi ihvertfall forskjellig stil, det er kanskje der det ligger. Jeg er ikke en person som pynter meg særlig mye i hverdagen, og synes dermed denne kjolen blir veldig pyntet.

• Liker 1
Skrevet

Post gjerne bilder av hva dere synes er pyntet nok til et bryllup om noen gidder. Jeg har dessverre ikke vært i så mange. Husk på at det er et veldig avslappet bryllup, og ingen dresskode. De jeg kjenner som skal har knelang kjole.

Skrevet

Kongeblå og gullfarget knelang kjole med chiffon hos en venninne en vanlig fredagskveld? Da har vi ihvertfall forskjellig stil, det er kanskje der det ligger. Jeg er ikke en person som pynter meg særlig mye i hverdagen, og synes dermed denne kjolen blir veldig pyntet.

Det er ikke snakk om fargene, men stoffet og snittet kjolen har. Det er helt klart at det går på hva slags stil man har også (nå er ikke jeg den som pynter meg voldsomt). Nå mente jeg i form av fest da, ikke et vanlig besøk :)

Som sagt, alt avhenger av hva DU føler deg komfortabel i. Og man kan gjøre den enkleste kjole helt fantastisk ved at man har sko og tilbehør som hever antrekket, samt da gjøre noe ekstra med håret. Kjolen jeg hadde i første bryllup var en HM kjole til 300 kr som jeg spritet opp med tilbehør, funka flott :)

Skrevet

Var ikke det ts spurte om ;)

Trådtittelen er jo "hva synes dere om denne kjolen?"

Anonym poster: 10f18f2e2a8747aaa6d76af2a5cfd183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...