Gå til innhold

Kvinnelig blotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du møtte på en kvinnelig blotter i 20-årene, hadde du anmeldt henne?

Anonym poster: 9af89563cfb81020d7bd5ddf279e133a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neppe!

Hadde trolig takket for showet og spurt om hun ville bli med meg hjem.

• Liker 5
Skrevet

Nei, men det skulle vært mye til for at jeg hadde giddi å anmelde en blotter generelt.

• Liker 6
Skrevet

Hadde ikke anmeldt henne, jeg toverlever da slikt og liker nakne damer, men hadde nok gått videre fordi det sikkert hadde irritert meg. Jeg hater slike irregulære hendelser, og så hadde jeg mistenkt at det var skjult kamera, eller et eller annet triks for å dumme meg ut.

Jeg hadde nok tatt på meg et skikkelig pokeransikt og gjort mitt beste for å få henne til å føle seg usynlig, så hun ikke hadde fått oppmerksomheten hun hadde søkt. Så kunne hun stått der naken og følt seg som en jævla idiot som blotter for meg og ikke får e reaksjon ut av meg en gang.

Ta deg en bolle, blotter!

Anonym poster: a2fb27f71bc681c176238f8d33353850

Skrevet

Det hadde ikke nyttet å anmelde det. Det er ingen som tar kvinnelige sexovergrep seriøst.

Anonym poster: 5bd5461187061713dfee9d02b34190d0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis du møtte på en kvinnelig blotter i 20-årene, hadde du anmeldt henne?

Nei. Hadde ikke anmeldt en mannlig blotter heller, ei heller noen i 60-årene. Det jeg hadde anmeldt er en blotter i rullestol. Der går grensa for min del, og min moralske kjepphest i så måte er at det er mer uhygienisk å være naken sittende.

Endret av Krakonosj
  • Liker 5
Skrevet

Om jeg hadde møtt en blotter, ung eller gammel, kvinne eller mann, ville jeg ikke drømt om å anmelde.

Blottere er helt harmløse. De gjør ikke annet enn å vise seg fram.

Anonym poster: c0af3d4de63e988357f80378752bb62e

• Liker 1
Skrevet

Nei, og ikke en mann heller. Jeg har faktisk møtt på en mannelig blotter, men han løp avgårde før jeg rakk å reagere stort.

• 2 år senere...
Skrevet

Nei. Hadde ikke anmeldt en mannlig blotter heller, ei heller noen i 60-årene. Det jeg hadde anmeldt er en blotter i rullestol. Der går grensa for min del, og min moralske kjepphest i så måte er at det er mer uhygienisk å være naken sittende.

Hvorfor er det annerledes med en i rullestol? Loven er lik for alle mentalt oppegående over 15 år. Det blir det samme som å kun anmelde mørkhudede blottere, men ikke etnisk norske.

-kvinne i rullestol

Anonymous poster hash: be06f...659

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke jeg hadde gjort. Men kanskje jeg hadde sett an litt tid og sted? Møtt på en mannelig blotter i skogen, og han var nok helt harmløs, selv om jeg skvatt og løp.

Skrevet

Jeg så en akkurat her om dagen. Hun blottet seg både i VG og dagbladet og de fleste andre media. Og hun har tidligere også blottet seg på senen under P3 gull.

Live heter hun. Og noen burde nok annmelde denne fæle kvinnegrisen ja.

Anonymous poster hash: 2b6b8...8f2

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ikke kvinnelige blottere. Hvis en kvinne ser en naken mann er han en blotter, hvis en man ser en naken kvinne er han en kikker :P

• Liker 5
Skrevet

En kvinnelig blotter er jo ikke skremmende. Det er jo ikke som om hun vil voldta noen. Nakne kvinnekropper har jeg sett mange av så det er heller ikke noe skremmende. En mannlig blotter, derimot, vet man jo ikke om han bare vil oppføre seg teit eller om han vil utgjøre en fare for samfunnet.

Anonymous poster hash: ede02...d97
  • Liker 3
Skrevet

Det hadde ikke nyttet å anmelde det. Det er ingen som tar kvinnelige sexovergrep seriøst.

Anonym poster: 5bd5461187061713dfee9d02b34190d0

Er blotting overgrep?

• Liker 1
Skrevet

Er blotting overgrep?

Blotting regnes som overgrep ja. Som mann ville jeg neppe anmeldt det uavhengig av kjønn.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke jeg hadde anmeldt noen blottere.

Har opplevd det og syntes det var ubehagelig, men ikke noe mer.

Men hvis det var barn eller andre sårbare personer i nærheten og blotteren oppførte seg truende, ville jeg nok ringt noen. Men kanskje like gjerne helsevesnet. Selv om noen har disse fantasiene, så må man være ganske skrudd i hodet for å fullføre dem.

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Jeg hadde bare bemerket at jeg har sett bedre.

Skrevet

Den eneste gangen jeg har møtt en blotter sa jeg ifra til politiet. Hadde utvilsomt gjort det samme hvis det hadde vært en jente i 20-årene som hadde sneket seg rundt på en familiestrand og presset skrittet sitt i ansiktet på fremmede.

Blotting er en så forstyrra ting å gjøre at det alltid er mer trist enn sexy, uavhengig av om det er Angelina Jolie eller en gammel tjukkas som gjør det.

Skrevet

Blotting regnes som overgrep ja. Som mann ville jeg neppe anmeldt det uavhengig av kjønn.

Tull. For at det skal være et overgrep skal det være fysisk kontakt. Blottere er ikke interessert i fysisk kontakt. For at det skal være et seksuelt overgrep må det være en seksuell handling. Uønsket nakenhet uten seksuelle handlinger eller hentydninger er ikke blotting.

Når noen skriver om blotting blir jeg skeptisk fordi mange bruker ordet feil. Blotting er en seksuell diagnose som innebærer å fremvise sin opphisselse for fremmede. Alminnelig nakenhet, selv om den er uønsket, er ikke blotting.

Anonymous poster hash: e5774...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...