Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg føler at jeg ikke er så trang som jeg var før. Kan si at jeg er 30 år, har ikke født barn, har heller ikke vært så veldig aktiv seksuelt før nå, for 5 mnd. siden, da jeg traff "mannen i mitt liv"... han er godt utrustet, men allikevel føler jeg at jeg må knipe og stramme med hånden for at friksjonen skal være i orden..for å si det sånn. Noe av årsaken er nok at jeg blir nokså våt...men i tillegg føler jeg at jeg har blitt "større" nedentil. Kan det komme av at jeg rett og slett har hatt lite sex før dette forholdet? Blir man slapp nedentil av lite sex? Er det noen med erfaring med dette og som vet om kuler eller treningsmetoder som funker PÅ ORDENTLIG? Finnes det noe super-effetivt mot slappe muskler og våtet - som gjør meg "underbar" igjen? Hm..syns dette er viktig viktig...! Takk for svar/gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rødme Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 heia! er i samme situasjon som deg, er 32 og ingen barn, og føler meg også slapp. Følelsen ble ikke akkurat bedre av at jeg akkurat så på et program på tvnorge som omhandlet såkalt "vagina foryngelse" hvor skjeden ble strammet opp og indre kjønnslepper forminsket. Kan ikke fatte og forstå at det ikke kan finnes alternativ til operasjon dersom man føler seg slapp? Jeg tror ikke et inaktivt sexliv medvirker til en slapp vagina - heller motsatt skulle man tro..? Men jegtror alderen vår medfører mye rart, blant annet dette. Jeg synes at følelsen er nesten borte under sex, og i tillegg har jeg perioder hvor jeg ikke klarer å holde meg når jeg vil tisse, noe som er et sikkert tegn på slappe tider. Det som virkelig gjør meg bekymret, er om dette problemet blir mangedoblet når man får barn, i så tilfelle blir jeg betenkt..... Hva sier dere, som har født? Så...jeg har ingen løsning til deg, men håper at noen andre Kgere har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 19. februar 2004 #3 Del Skrevet 19. februar 2004 Har dere provd med knipeøvelser.. Det skal funke bra.. Sitt å knip litt hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 Sex gjør deg ikke slappere. Tvert imot. Seksuell aktivitet, opphisselse og orgasme gjør at du bruker musklene i skjeden mer aktivt enn hvis du er seksuelt inaktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Hva mener du med å stramme med hånden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 Knip knip knip! Du får også kjøpt knipekoner på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Heisan, og takk for responsen. Jeg tror også at sex hjelper og strammer opp etterhvert. Var i et forhold i 8 år der de to siste besto av 0 sex...så jeg tror egentlig at årsaken ligger i den "ufrivillige" sølibat-tilværelsen. Men nå er saken annerledes (heldigvis) og jeg håper at det vil gå seg til og bli "sprekere" og strammere der nede med tiden. Skal gå og kjøpe kuler el. liknende for å se om det hjelper litt. Når jeg sa "stramme med hånden" mener jeg at jeg noen ganger når vi har sex og jeg koser med klitoris samtidig så kan jeg liksom dra litt oppover og da blir jeg straks strammere og trangere...merker umiddelbar økt nytelse fra partner..he he...høres kanskje rart ut, men det gjør at jeg føles trangere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå