AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Del Skrevet 30. august 2012 Bestilte pakke fra cheapsmells, jeg betalte 190kr for selve parfymen, men med en 26kr i frakt så bikket det tilsammen over 200kr. Det resulterte i at de fortollet den og ville ha meg til å betale ytterligere 200kr for det. Sur som jeg er fra før av i dag, ringte jeg posten og spurte What the fuck. Det viser seg som i overskriften at cheapsmells er en av de som ikke skiller frakt og verdi på pakken, og posten opplever hele tiden at de fortoller pakker som egentlig ikke skal det. Det de gjorde på posten var å be meg om en bekreftelsesmail fra cheapsmells der det står hva jeg betalte for parfymen og hva jeg betalte for frakten, og når de fikk det så sendte de en melding til postkontoret hvor pakken ligger og når jeg nå skal hente den, så vil det komme opp 0,- i verdi når de scanner den, og ikke nesten 200kr i toll jeg må betale, ikke faen. Det viktige om dere får pakker som er fortolla, og ikke skal det, er at dere IKKE HENTER PAKKENE, men sier i fra, for da kan de gjøre noe med det! Anonym poster: 0e632fb49f6ff92e2f29897be2ec0bca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alille Skrevet 30. august 2012 #2 Del Skrevet 30. august 2012 De har alltid skilt det på mine pakker. Men jeg har opplevd med flere nettbutikker at de av og til ikke skiller, virker som om det er litt tilfeldigheter ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 30. august 2012 #3 Del Skrevet 30. august 2012 Jeg har bestilt fra cheapmells flere ganger og de har alltid skilt ut frakten. Kanskje det bare var en glipp? I andre tilfeller det har skjedd meg (fra f.eks ebay osv) så sender jeg bare kvittering til tollen så fortoller de pakken på nytt, ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. august 2012 #4 Del Skrevet 30. august 2012 Vel, dette har jeg opplevd flere ganger, og da må man bare si i fra, så ordner det seg raskt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå