C-Pow Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Hei, Vet ikke hvor jeg skal begynne jeg altså... Jeg trenger en person til å synge en eller to sanger under vielsen. Hvordan kan jeg finne noen?? Hvor tidlig ute bør jeg være? Hva koster det? Hva med komp? Kan man bruke cd-spiller? Eller bør man finne en som både synger og spiller gitar? Eller kanskje ingen sang i det hele tatt, men fiolinspill???
Dhalia Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Vet ikke hvor du får tak i selve vokalisten men dersom du skal gifte deg i kirke er det enkelte organister som tar på seg å spille piano i hvertfall!
Gjest lisha Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 jeg lurer på det samme! når ei venninne av meg gifta seg for to år siden, hadde de en nyydelig duett, var ikke et tørt øye i hele kirka! jeg tenkte jeg skulle spørre henne om navn og nummer til de Ellers tror jeg bare at jeg må spre ordet rundt med venner og familie om de vet om noen som er flinke!
AryaUnderfoot Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Spre ordet, spør på Facebook, har de videregående skolene i området en musikklinje så kan de eldre elevene være ett godt alternativ og de kjenner også garantert noen som kan kompe. Evt. hvis du bor i by med universitet som har musikkstudie. Som nevnt så kan ofte organisten stille opp på piano, Hvis ikke så kan det uansett være lurt å spørre presten om h*n vet om noen, da de nok har utført en del vielser med sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå