Gå til innhold

Svetter mye og Stop 24 hjelper ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar gjerne i mot råd! Svetter mye (armer, rygg og ansikt), og har prøvd Stop 24 roll on som ikke hjalp...Håper på forslag fra andre (ex) svettiser!

Anonym poster: 5df9472a12defbc79749c1d1ab4d989a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aluminiumsklorid funka under armane! Fåes på apotek :)

• Liker 2
Skrevet

Søk om å få dekt til å fjerne svettekjertlene i armhulen ved inngrep hvis de er mye til plage. ( Som de er sannsynligvis )

Skrevet

Tror den heter cosmica medical, det er en deodorant du får kjøpt på apoteket. Hvit med rød kork, den fungerte veldig bra for meg når jeg hadde behov for det tidligere. Dersom det ikke fungerer kan du gå til innkjøp av natriumsklorid (tror det er 96%), den får du også kjøpt på apoteket, men den er veeeldig sterk! Lykke til:)

Skrevet (endret)

Aluminiumsklorid! Den fjernet problemet under armene for meg, og når jeg ikke ble stresset av å svette under armene svettet jeg mindre generelt også. :)

Men ikke vær nybarbert under armene! :)

Endret av Orchideae
  • Liker 1
Skrevet

Aluminiumsklorid funker bra for meg. Stop 24 virket ikke på meg.

Skrevet

Du kan også kombinere stop 24 og aluminiumsklorid. :)

Skrevet

Aluminiumsklorid funker perfekt. Jeg hadde ALDRI trodd det skulle fungere, da jeg har prøvd alt og svettet helt ekstremt under armene. Etter tre-fire dagers bruk forsvant svetten. Etter dette trengte jeg kun å påføre det annenhver dag, og etter hvert ikke oftere enn en gang i uken. Storfornøyd:)

Anonym poster: fcb9d29cebdeab67594317cb79c7db31

Skrevet

Hvordan er det med bruk av aluminiumsklorid når man har en vorte i armhulen? Og er det skadelig (altså hvordan fungerer den hvis den faktisk gjør at du ikke svetter lenger)?

Skrevet

Dere som bruker aliminumsklorid: Begynner dere å svette andre steder? For svetten må jo ut... Er redd jeg skal svette mer på "overleppen/barten" om jeg bruker alu.klor i armhulen. Er så flaut å svette i barten. Egentlig kunne jeg tenkt meg å prøve alu.klorid der.

Jeg finner ikke den cosmica medical når jeg googler..

Anonym poster: edf3658160fd39b15c3f18d6549b2c59

Skrevet

Da jeg brukte aluminiumsklorid merket jeg ikke økt svette på resten av kroppen før det var på tide å påføre på nytt. Virket som at når virkningen gav seg under armene så begynte jeg å svette mer jevnt over hele kroppen. Men ikke til vanlig, nei.

Skrevet

Aliminiumsklorid var virkelig engleporten til himmelriket for en jente som meg! Før svettet jeg mye i armhulene og handflatene, spesielt når jeg ble nervøs noe som skjedde ofte siden jeg er ganske sjenert. Tilslutt var jeg så plaget med problemet at jeg bare brukte klær som ikke var stramme under armene/farger som ikke gjorde at svetten ikke syntes så godt/unngikk for en hver pris å ta folk i hånda osv. Begynte derfor med Stop 24 slik som deg, men jeg syns den ikke funket i det hele tatt, så jeg kontaktet tilslutt legen. Legen hadde ikke peiling i det hele tatt, og sendte meg deretter til en hudlege. Hos ham ble jeg da anbefalt Al.klorid, som for øvrig blir solgt på apoketer reseptfritt i hele Norge.

Jeg ble ganske mange unødvendige kroner fattigere, pga legeregninger osv. men problemet ble heldigvis løst! Påfører 2-3 ganger i uken, og planlegger barberingen litt mer enn det jeg gjorde før. I tillegg er jeg nøye med å bruke fuktighetskrem, da Al. kloriden inneholder 25% alkohol og tørker ut huden veldig mye. Jeg har heldigvis ikke merket mer svetting på kroppen, og det er så befriende å kunne bruke de klærne man vil og slippe å tenke på problemet!

Ønsker deg masse lykke til! :)

Gjest Applestore
Skrevet

Tror den heter cosmica medical, det er en deodorant du får kjøpt på apoteket. Hvit med rød kork, den fungerte veldig bra for meg når jeg hadde behov for det tidligere. Dersom det ikke fungerer kan du gå til innkjøp av natriumsklorid (tror det er 96%), den får du også kjøpt på apoteket, men den er veeeldig sterk! Lykke til:)

Den med rød kork har mindre virkning en stop24. Jeg kjøpte denne etter anbefalinger, men svettet like mye etter lang tids prøving. Gikk over til al.klorid og jeg fikk en helt ny verden!

Skrevet

Hva kan man gjøre når man svetter mye i hårfestet/hodebunn og ansikt? har ikke problemer noen annen plass, men er ikke moro å bli fuktig i håret og blank i ansiktet av ingenting. :(<br /><br /> Anonym poster: a1a0257f0ce909fa8568a532a87d3103

Skrevet

Aluminiumsklorid funker bra for meg. Stop 24 virket ikke på meg.

Kan det brukes i ansiktet også?

Anonym poster: 619277c4bc13086b66ebf4aad0315028

Skrevet

Kan det brukes i ansiktet også?

?????

Hva i all verden skal du med deodorant for i ansiktet?

Skrevet

Jeg slet lenge med samme problem som deg, spesielt under armene, og jeg prøvde alt som er beskrevet i tråden her, men uten hell. Løsningen for meg ble :hjerte: Yerka :hjerte: . Fåes iallfall kjøpt på Vita. Har brukt den i flere år og er storfornøyd!

Skrevet

Bruk antperspiraten fra Aco, hvit med rød kork :) Påføres hver 3. dag før du legger deg, og vaskes av om morgenen. Den holder meg hvertfall helt tørr, men særlig behagelig er det ikke.. Svir og klør, men bare la det være, så merker du ikke noe til det etter en stund. :)

Anonym poster: df82b55795b1842f113a001857de9242

Skrevet

?????

Hva i all verden skal du med deodorant for i ansiktet?

Visste ikke at "aluminiumsklorid" var en deodorant. Jeg svetter mye i ansiktet, og Stop24 sin krem har ikke hjulpet noe særlig. Og den kan brukes i ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

Visste ikke at "aluminiumsklorid" var en deodorant. Jeg svetter mye i ansiktet, og Stop24 sin krem har ikke hjulpet noe særlig. Og den kan brukes i ansiktet.

Å da forstår jeg =)

Svetter du til vanlig eller mener du når du trener? Hva med hudpleie eller mattende pudder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...