Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å kjøpe en iPhone, men bør jeg vente til den nye kommer? Spås det store forandringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste du gjør er nok å vente. Det kommer ikke til å bli særlig store endringer annet enn at telefonen er raskere, større lagringsplass og et nytt utseende. Selv synes jeg 4 og 4s har finere utseende enn den de har lekket ut med. Men når du først skal ha iPhone er det like greit å vente på den nyeste! :)

Skrevet

Hvorfor iPhone, hvis du ikke vet hvilken engang?

Anonym poster: fde5885fa5e2358abbdf52a1237ea4e6

Skrevet

Hvorfor iPhone, hvis du ikke vet hvilken engang?

Anonym poster: fde5885fa5e2358abbdf52a1237ea4e6

Det skjønner jeg ikke hva du mener med å si. Jeg er bare i tvil om jeg skal vente på en kommende modell som ryktes å være rett rundt hjørnet.

Skrevet

Du burde vente=)

har hørt at den nye kommer til å trenge andre typer ekstrautstyr osv, så sjansen for at ekstrautstyr til den gamle går ut av produksjon er jo mulig (slik som skjedde med macbook).

Dessuten er det jo like greit å kjøpe en ny og oppdatert versjon av iphone istedenfor å kjøpe en eldre modell til tilnærmet lik pris=)

Skrevet

Hva tror dere en ny type vil koste, det blir sikkert mer en 4S

Skrevet

Hva tror dere en ny type vil koste, det blir sikkert mer en 4S

Ja, når den nye modellen lanseres så vil nok iPhone 4 og iPhone 4S være rimeligere enn "iPhone 5". Skal tro at sistnevnte vil ha tilsvarene pris som iPhone 4S har i dag.

• 2 uker senere...
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg hørte fra en med litt peiling at iPhone 4S vil gå ned i pris på rundt 1000 kr, mens iPhone 5 vil ligge på rundt det samme, kanskje noen hundrelapper mer, enn det iPhone 4s gjør i dag.

Skrevet

Vent til den nye kommer, da synker den nåværende i pris! :-)

Skrevet (endret)

Galaxy S3

..er ikke iPhone så vidt jeg har fått med meg.

Endret av Medlem
Skrevet

Galaxy S3

TS ønsker seg originalen - ikke en wannabee

• Liker 2
Skrevet

Om, du først skal ha iphone burde du vente! De er veldig glad i å "dytte ut" de gamle modellene når de får nye! Jeg hadde 3'ern og den ble ganske fort ubrukelig når 4'ern kom! Men såklart, spørs jo hvor lenge du vil vente og da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...