Gå til innhold

Eksen fant seg ny dame etter 2 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei folkens... det har seg sånn at for et år siden dro eksen fra meg og fant seg ny dame, og hun har siklet etter han siden vi ble sammen. han angret seg allerede etter 3 uker, men da hadde jeg og funnet meg ny. NÅ er han desperat etter og få meg tilbake og angrer seg så sykt på det valge han tok.

han mener han så hva han mistet og vil ikke leve uten meg og barna. han legger seg flat og lover det aldri skal skje igjen, og han var en stor idiot som tok det først som bydde seg frem på en fest, og han ville komme over meg.

Nå i all frustrasjon har jeg gjort det slutt med min kjæreste før jeg føler jeg holder han for narr pga av mine sterke følelser for min eks.

HAR IKKE holdt han for narr tilier før eksen kom i bilde! men nå er jeg så uskikker!

kan man endre seg? kan han mene det han sier? jeg elsker han så veldig mye og vi hadde det veldig bra sammen! han er 25 og jeg er 31, 3 barn sammen og jeg vil bare ha det trygge gode A4 live tilbake :closedeyes:

vil vi nåen gang få det lurer jeg så sårt på? jeg tenker ikke på hannes sidesprang fordi om jeg møter på henne titt og ofte... jeg bare ser på hun og tenker DET ER MEG HAN VIL HA :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Dere har 3 barn sammen. Han bare dro - pga en annen dame - og innen 3 uker hadde du allerede funnet en ny og? :closedeyes:

Men altså... dere virker jo ganske like. Og om ingen av dere har problemer med å leve sånn, så får dere jo bare prøve, da..?

• Liker 19
Skrevet

Hm... Dere har 3 barn sammen. Han bare dro - pga en annen dame - og innen 3 uker hadde du allerede funnet en ny og? :closedeyes:

Men altså... dere virker jo ganske like. Og om ingen av dere har problemer med å leve sånn, så får dere jo bare prøve, da..?

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan kvinner fungerer. Kvinner ønsker at så snart hun gjør det slutt så skal han forgå av savn og kjærlighet til henne.

Anonym poster: ce044a5f8f123a197aa8640090026859

• Liker 1
Skrevet

Ja, det hørtes virkelig ut som et bra forhold hvis dere begge tre uker etter bruddet, hadde gått videre og funnet dere nye partnere... :balltre:

Anonym poster: 56a72eacae7dce4f965596f155972b53

• Liker 15
Skrevet

Det er lov å gjøre feil, og med mindre han var utro flere ganger så ser ikke jeg på sprsmålet "vil han endre seg?" som relevant. Det er selvfølgelig et sinnsykt nederlag å bli forlatt for en annen kvinne, men samtidig så må du ikke la stoltheten ødelegge for det som igjen kan bli et fint forhold. Det virker som du har vært ganske hard mot han i nesten et år, og han angrer sikkert som en hund, slik som han sier.

Jeg synes du skal gi han en sjanse, men samtidig vil jeg påpeke at denne runddansen og det å være kjærester med folk frem og tilbake er relativt barnslig både mtp. alder og at dere har barn oppi det hele.

Anonym poster: f6133bd3596bf1384d2c7ae205ce785c

Skrevet

hjelpes!

• Liker 6
Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal svare engang. jeg er sjokkert at en dame på 31 kan skrive dette her. dere gikk hvert til deres kun få uker etter dere gjorde det slutt antagelig for å gjøre hverandre sjalu . dere holder på som dere er 15.

Anonym poster: 352af3e3d36318d89e75f1c67e542944

• Liker 6
Skrevet

Jada, bare kjør på, barna deres blir sikkert ikke mindre forvirret etter det :) :) Tuller bare.... Jeg mener kjør på, hva dere har å tape lissom, men hold barna utenfor i første månedene .. date og finn ut bare dere to om dette kan gå eller ikke. Sett et strek over fortiden og bli enige om at ingen av dere nevner noen ekser o.l. Ikke spørr og grav om hva skjedde mens dere var fra hverandre og den type tull. Grow up .. :)

Skrevet

Hvorfor har han hatt et sidesprang? Det var jo slutt? I så fall har du jo hatt like mye sidesprang som han..

Jaja...

Skrevet

Med 3 barn sammen, burde dere jammen ha tatt dere mer tid begge to før dere fant dere nye kjærester.

Men joda, hvis dere begge kan glemme det som har skjedd i mellomtiden, så kan dere få tilbake familielivet sammen.

Skrevet

Tenkte akkurat det samme. Tyder vel ikke akkurat på å bygge på trygge og stabile verdier

Gjest Violetta
Skrevet

Om du tror det skal gå greit å bli sammen igjen, hvorfor har du så stort fokus på at han fant en annen etter to uker at du faktisk bruker det som overskrift?

• Liker 1
Skrevet

Med tre barn er saken klar hold sammen, å bli voksene.Dere vil ha et mye enklere liv sammen.<br /><br /> Anonym poster: cb28dd6a566b10213526633b8545ed99

• 2 måneder senere...
Gjest Wanderlust
Skrevet

Har ikke helt troa på det forholdet her. Det slår meg at dere er ganske umodne begge to, særlig med tanke på at det ikke virker som om dere har tatt hensyn til barna i denne prosessen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...