Sarabi Skrevet 19. februar 2004 #1 Del Skrevet 19. februar 2004 Er det noen andre her som har Jack Russel Terrier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 19. februar 2004 #2 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg har hatt for ca 4 år siden. Hadde den dessverre bare i 2 år, for jeg fikk den når den var 11 år. Kjempe tøff hund - jeg har aldri møtt noen annen hund med så stor persolighet, men heller ikke så sta :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. februar 2004 #3 Del Skrevet 20. februar 2004 En krevende hund og en terrier. Det betyr dødssterk psyke, så du må være streng! Aktiv som bare det. Skal du skaffe deg en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 23. februar 2004 Henter hunden på fredag. Og jeg er fullstendig klar over hvordan man skal oppdra en JRT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. februar 2004 #5 Del Skrevet 23. februar 2004 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå