AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Møtte en mann på en side på nettet, han bodde i Tromsø mens jeg bor nærmere Haugesund. Derfor ble de naturlig at vi utvekslet en del brev, ble godt kjent via telefon, Mail, og brev vi til og med sendte i posten til hverandre. Han sendte meg hele tiden bilder seg og jeg syntes han var så kjekk. Han var også smart, forsåelsesfull, intelligent, varm, og godhjertet. Vi hadde slik kontakt i ca 4månedsr da jeg foreslo at vi skulle treffes, feks en helg i Oslo sammen. Billetter og hotell ble bestilt, men i siste øyeblikk avlyste han ved to anledninger, jeg godtok ikke mer og krevde sannheten rett ut av ham. Da kom det frem at han har sendt meg bilder av fetteren sin, og ikke seg selv, jobben hans er ikke den jobben han sa han hadde, og han hadde til og med dame...... Han hadde en datter han sa at moren nektet ham å se, men det viser seg at de hadde kontakt og samvær likevel. HVORFOR løy du, krevde jeg å vite, ting var så bra, og du lurte meg og løy for meg, hvorfor vile du gjort noe slikt!!!!! Alt han kunne var bare å beklage, det hele startet som en spøk på nettet, men han hadde fallt for meg underveis og ville ike såre meg... Det klarte han likevel.<br /><br /> Anonym poster: 3eed0280d79c8a85a7e038948db4cbcc
Steinar40 Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Fyren er sinnssyk. Og da er det helt umulig å forklare oppførselen. Så ikke prøv på det engang. Det gjør bare vondt verre. Gå videre. 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #3 Skrevet 30. august 2012 Han er en dritt, ja.- Anonym poster: 3eed0280d79c8a85a7e038948db4cbcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå