Livets datter Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 ...skal visstnok Christopher Schau mene. Han har også uttalt at han er FOR tvangs-sterilisering, og at gravide kvinner er noe av det styggeste han ser! Nok et bevis på at mannen er et naut!
Saga Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Man begynner å lure på om dette er mannens egne meninger eller om livet hans kun handler om å være på forsiden av VG.
Isiselin Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 Det er det jeg har påstått hele tiden; Mannen er intet mindre enn en slask og en kvalmsekk!! Greit nok at det å ville ha barn og det å sette barn til verden i bunn og grunn er et egoistisk ønske, men tvangssterilisering og at gravide kvinner er det styggeste som finnes???
Livets datter Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2004 Han er bare ikke sann!!! Og sånne mennesker skal få komme på tv i beste sendetid.... :klø:
Saga Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 Er en ganske seriøs uttalelse og det skaper noe for oss å diskutere. Selv om han ikke kanskje mener det så er det ikke å utelukke at det er folk der ute som faktisk mener det.
Gjest Madam Felle Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Jaja alle har vi våre meninger, og de må vi få lov til å ha. Heldivis er det fåtall av slike som han her i landet.
Harvey Skrevet 19. februar 2004 #9 Skrevet 19. februar 2004 Er en ganske seriøs uttalelse og det skaper noe for oss å diskutere. Selv om han ikke kanskje mener det så er det ikke å utelukke at det er folk der ute som faktisk mener det. Er det en seriøs uttalelse? Som kommer fra Schau? I don't think so. Eh, hvis dere diskuterer bare for å diskutere så... :trekker meg ut:
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2004 #10 Skrevet 19. februar 2004 Kva meinar han med tvangssterilisering då? Eg og er for tvangssterilisering, men av enkelte grunnar. (Ikkje fordi folk blir gravide) I bunn og grunn vil nok Schau og ha barn ein dag, slapp av!
Saga Skrevet 19. februar 2004 #11 Skrevet 19. februar 2004 Er det en seriøs uttalelse? Som kommer fra Schau? I don't think so. Eh, hvis dere diskuterer bare for å diskutere så... :trekker meg ut: Se bort ifra at det er Schau som har sagt det.
Harvey Skrevet 19. februar 2004 #12 Skrevet 19. februar 2004 Se bort ifra at det er Schau som har sagt det. Hæ? For det første, så synes jeg det er frekt (selv om jeg tviler på at Schau hadde brydd seg ) å bruke en bestemt persons uttalelser for å diskutere på generelt grunnlag. For det andre, så skjønner jeg ikke hva poenget er med denne tråden, om dere ikke lengre diskuterer Scahu, for hele tråden går jo ut på at han er teit.
Anki1971 Skrevet 19. februar 2004 #13 Skrevet 19. februar 2004 Hva så om han mener det da? Det er da mange som ikke vil ha barn, og det er da jammen bra at de ikke får det bare for at alle andre mener at man bør få barn... Og hva så om han syns gravide kvinner er stygt? Det plager ikke meg om han syns det. Igjen - han er ikke alene om å synes det.
Anki1971 Skrevet 19. februar 2004 #14 Skrevet 19. februar 2004 I bunn og grunn vil nok Schau og ha barn ein dag, slapp av! *kremt* Det er faktisk ikke alle som vil ha barn heller da ...
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2004 #15 Skrevet 19. februar 2004 *kremt* Det er faktisk ikke alle som vil ha barn heller da ... Sa det for å "lette" på trykket...
Harvey Skrevet 19. februar 2004 #16 Skrevet 19. februar 2004 Forøvrig så ER jo det å få barn en egoistisk handling.
Saga Skrevet 19. februar 2004 #17 Skrevet 19. februar 2004 Hæ? Jeg synes uttalelsen er seriøs, ikke det faktum at det kommer fra ham. For det første, så synes jeg det er frekt (selv om jeg tviler på at Schau hadde brydd seg ) å bruke en bestemt persons uttalelser for å diskutere på generelt grunnlag. Det blir noe annet om Schau hadde vært en privatperson og ikke hadde sagt det til media. For det andre, så skjønner jeg ikke hva poenget er med denne tråden, om dere ikke lengre diskuterer Scahu, for hele tråden går jo ut på at han er teit.
Harvey Skrevet 19. februar 2004 #20 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har da sagt hvorfor jeg er uenig i det du sier. Schau er like mye privatperson selv om han siteres i media. Og hvordan kan en uttalelse være seriøs om ikke den var ment slik..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå