Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. september 2012 #21 Skrevet 3. september 2012 Må dopg ikke overføres til pudler. Når jeg blir gammel så skal jeg og puddelen min ha samme frisyre og samme hårfarge, og så skal vi dra til fotografen regelmessig for å ta glamour-bilder av oss som jeg skal dekorere huset mitt med og bruke på julekort hvert eneste år 1
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #22 Skrevet 3. september 2012 Når jeg blir gammel så skal jeg og puddelen min ha samme frisyre og samme hårfarge, og så skal vi dra til fotografen regelmessig for å ta glamour-bilder av oss som jeg skal dekorere huset mitt med og bruke på julekort hvert eneste år Da skal folk bli bra glade, men når folk sender bilder av barna hvert år, hvorfor ikke da hunden og en selv? 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 3. september 2012 #23 Skrevet 3. september 2012 Da skal folk bli bra glade, men når folk sender bilder av barna hvert år, hvorfor ikke da hunden og en selv? jeg gjør det jeg, ikke glamour shots altså, men bilder av bikkja. Jeg får et tonn av kjipe barnebilder hver jul, så jeg skal da ikke være gnien på bilder av mitt "barn". Alle skal få 1
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #24 Skrevet 3. september 2012 jeg gjør det jeg, ikke glamour shots altså, men bilder av bikkja. Jeg får et tonn av kjipe barnebilder hver jul, så jeg skal da ikke være gnien på bilder av mitt "barn". Alle skal få Så enig, så enig, man kan jo ikke ha rykte på seg som gnien og urimelig heller.
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #25 Skrevet 3. september 2012 Men du Uanonym: Jeg tror RiesenSchnauzeren også kan være et alternativ til Storpuddel hvis det er sånn at folk ikke vil våge seg på en puddel pga imaget som "tantehund". Den også er jo røytefri og stabil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå