AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Del Skrevet 29. august 2012 Hva betyr det at posten skal ettersende posten min? Sender de all post som blir sendt til den gamle adressen min til min nye, etter at jeg har registrert den nye adressen min hos posten? Skjønner det ikke!! Takk for svar:) Anonym poster: d49be8bf29a9c3ebf35ee697692ccc83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 29. august 2012 #2 Del Skrevet 29. august 2012 Ja,posten vil ettersende gratis til deg en måned. Om du ønsker lengre ettersending må du betale og ta kontakt med posten om det. Når den gratis måneden er over vil all post som ikke er med korrekt adresse til deg,bli sendt tilbake til avsender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #3 Del Skrevet 30. august 2012 Ja,posten vil ettersende gratis til deg en måned. Om du ønsker lengre ettersending må du betale og ta kontakt med posten om det. Når den gratis måneden er over vil all post som ikke er med korrekt adresse til deg,bli sendt tilbake til avsender. Okei, da var det slik jeg tenkte. Takk for svar. Anonym poster: d49be8bf29a9c3ebf35ee697692ccc83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå