Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

er 25 år gammel, og har jobbet som kontormedarbeider de siste 7 årene. Startet mao å jobbe som 18 åring, da som lærling. Har alltid trodd at det er dette jeg vil drive med.. så tok utdannelsen og fikk fagbrev.

Nå vet jeg ikke lenger hva jeg vil.. har vel fått en liten "identitetskrise".. er litt lei av jobben jeg har, og har vært der i underkant av 2 år nå.. Føler ikke jeg får utfordringer av denne type jobb lenger.. ser heller ikke at det er en veldig meningsfull jobb.. som jeg ønsker meg mer og mer..

Samtidig er dette et fagområde jeg virkelig kan, får kun gode tilbakemld fra alle rundt.. men likevel så er ikke det nok. Jeg savner utfordringer, en mening med jobben jeg gjør.. Jeg er lei av å sitte bak pc så mye som jeg gjør. Jeg vil at jobben min skal være så givende og krevende at det ikke engang faller meg inn å sjekke egen privat mail eller FB mens jeger på jobb..

Jeg vil ut, jobbe litt mer praktisk, føler meg rett og slett "sperret inne" når det kun er kontorjobbing..

Har ikke mulighet til å slutte å jobbe for å starte studier på fulltid for å bli omskolert, så tror eneste mulighet er å gå kveldsskole/nettstudier..

Har ingen peiling på hva jeg ønsker å jobbe som annet en at det må være utfordrende, menningsfult, praktisk, og at det skjer noe hele veien.. ønsker å jobbe med andre folk, ikke mer alene..

Noen som har tips til hvor jeg kan undersøke hva som vil passe meg? eller har tips til et yrke som kanskje kan passe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærer? :)

Det er krevende, utfordrende og krever hele tiden oppdatering og nytenkende folk.

Det er meningsfylt og du får jobbe med folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...