Gå til innhold

Brudebukett igjen.

Arwen

Hvilken brudebukett?  

1 stemme

1. 1. Hvilken brudebukett?

• Den første
      11
    • Den andre (nummer 28)
      25

Anbefalte innlegg

Jeg har printet ut nr 28 som et forslag til min kjære om hva jeg kunne tenke meg, så jeg er vel litt subjektiv, da....

Men jeg syns den andre blir så liten og blass på en måte... Enten skal man ha blomster som syns, eller så bør man gjøre det lite og stilfullt, som fex bare noen enkle hvite callaer. men det er min mening....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KATTAstrofe

Nr 28. Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer den første, den var ikke fin i det hele tatt. Men nr 28 var nydelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å la det være opp til blomsterdekoratøren å finne hva som passer til meg jeg. Kanskje jeg får noe som er litt annerledes. Skal bare si hvilke farger jeg vil ha. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Jeg synes begge ble veldig "standard", og at du burde satse på noe mer spesielt. Hvis jeg skulle velge mellom de to, hadde jeg nok valgt den første, men med fargene til den andre... Bare for å være vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestemt meg for å la det være opp til blomsterdekoratøren å finne hva som passer til meg jeg. Kanskje jeg får noe som er litt annerledes. Skal bare si hvilke farger jeg vil ha

Det trur eg du gjer veldig lurt i! Viss du finn ein flink og kreativ florist har dei gjerne SÅ mange gode idear! Og eg trur dei synast det er ekstra kjekt viss ein ikkje berre vil ha "det vanlege" som alle andre har. Men viss eg skulle velje mellom dei to bukettane du hadde bilete av, likte eg best den andre. Likte faktisk ikkje nr.1 i det heile tatt, litt pjuskete og stusseleg liksom? Jaja, berre mi meining det. Lukke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...