Gå til innhold

Brudebukett igjen.

Arwen

Hvilken brudebukett?  

1 stemme

1. 1. Hvilken brudebukett?

• Den første
      11
    • Den andre (nummer 28)
      25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg har sagt det før - men jeg synes du skal ha den første buketten. Den virker litt mindre kompakt enn den andre, og det tror jeg er bra når kjolen din har så mange detaljer på skjørtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt bukett nr 28.

Jeg kommer også til å velge noe med mørkerøde roser. De er så utrolig fine. I tillegg vil jeg ha masse liljekonvall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir jo smak og behag, men jeg synes absolutt at nr. 2 var den fineste. En liten utgave av den vil passe fin til kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har sagt det før - men jeg synes du skal ha den første buketten. Den virker litt mindre kompakt enn den andre' date=' og det tror jeg er bra når kjolen din har så mange detaljer på skjørtet.[/quote']

Veldig enig i dette. Dessuten er bukett nr 28 en veldig populær bukett som ganske mange etterhvert har hatt. Hyggeligere med en som er litt original synes jeg! Dessuten er den første buketten utrolig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Selv liker jeg ikke så godt at det er mye grønt i brudebuketter. Derfor liker jeg 28 bedre enn nummer en som jeg synes har for mye grønt i forhold til blomstene. Men hver sin smak. Begge er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nr 28 var den vakreste. Hvordan de står seg til kjolen og din figur og sånt har jeg ikke peiling på. Sånt ser ikke jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte best nr. 2. Synst mørk raude roser er fantastisk flott i brudebukett (brukte det sjølv eg... hehe), og synst dessutan at den buketten var meir elegant og tidlaus (?) enn den første...

Men viss det er desse to det står om, ville eg printa ut bilda, tatt med bilde av kjolen og snakka med floristen. (Eg gjorde det, og fekk veldig god hjelp!)

Lukke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nr 1, men egentlig syns jeg at du kunne valgt noe litt mer spesielt pga. kjolen din. Ikke for å være slem, men bukettene ble så vanlige :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...