Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har studert i London og har lyst til å anbefale eller fraråde et universitet? Jeg tenker å studere engelsk (sannsynligvis litteratur). Det er massevis av info på skolenes nettsider osv, men det er greit å høre andres erfaringer. Jeg har tenkt til å starte neste høst. Det kan jo nevnes at jeg kommer til å være 27 når jeg starter. Jeg føler meg nesten for gammel, men dette er en drøm jeg alltid har hatt og som jeg føler det er på tide å gjøre noe med. Jeg er utdannet lærer så jeg har mulighet til å begynne på en master, men jeg er litt usikker på om jeg klarer det. Sannsynligvis blir det førsteåret på en bachelor, kanskje hele graden hvis jeg trives godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært inne på WhatUni? Drøssevis med studenter som har skrevet om sitt universitet. Tror man skal ta det med en klype salt, de fleste universitetene har både positive og svær negative reviews, og det at en person ikke trives betyr jo ikke at noen andre ikke kan stortrives.

Har dessverre ingen personlig erfaring, men skal forhåpentligvis til London selv neste høst!

Skrevet

Skal sjekke ut siden. Har du planer om å studere der?

Skrevet

Jepp, er i full gang med søknaden!

Skrevet

Hvis du først skal ut med 100 000+, sørg for å velge et av de beste universitetene i byen og ikke et av dem som driver massiv markedsføring rettet mot nordmenn. På stående fot vil jeg mene at UCL er blant de beste på litteratur.

Anonym poster: 565cd9e423833102e95059b2831b4ae8

Skrevet

Jepp, er i full gang med søknaden!

Spennende! Tar du det gjennom Across the Pond, eller ordner du alt selv?

Skrevet

Across the pond. Kunne sikkert gjort det selv, men når utdanningene jeg vil inn på tilbys på universiteter som de hjelper til med, så tar jeg imot hjelpen, jeg. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...