Gå til innhold

Når begynner duftlys FAKTISK å lukte!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arg....!! Kjøpte de godeste duftlysene noen sinne i dag. Tente på dem for en time siden og kjenner fortsatt INGEN lukt i rommet, ikke et snev engang, og jeg sitter en halv meter unna dem. Begynner dem aldri å lukte eller...?

Anonym poster: 0e67b1999412c245f14fb5ad1d75b838

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du ikke har kjøpt duftlys? :fnise:

Nei, ikke vet jeg. Når jeg har kjøpt duftlys har det luktet i rommet uten at de en gang er tent på.

Skrevet

Du sitter sikkert så midt opp i lukten at du ikke kjenner det.

I hate duftlys!

Anonym poster: 5cae6071a09255de85ab4fdc6651bd81

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en pakke med duftlys. La dem ved siden av PC-en, og de luktet "duftlys" i noen år uten å bli pakket opp engang.

Skrevet

Det er jo duftlys.. :( De lukter fantastisk godt, og når jeg lukter litt nærmere kjenner jeg lukten. Men lukten sprer seg ikke og jeg kjenner den ikke i rommet på en måte. Er så irriterende. :(

Anonym poster: 6fa96033bb7ea7e665b555e0bedc2096

Skrevet

Duftlysene fra IKEA, Nille og vanlige butikker lukter jo nesten ingenting.

Prøv yankee candle! Det lukter skikkelig, de har enormt mange varianter, og de varer leeenge (jeg sverger til duftvoks, men det finnes andre typer lys også).

En grei nettbutikk er www.yankeestore.no :)

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kjøp duftlys på Ikea neste gang. Da lukter hele nabolaget. Trenger ikke tenne de på engang ;)

• Liker 1
Skrevet

eneste lysene jeg selv merker noe lukt fra er yankee candle. Jeg er svak for duftelys og har alltid duftelys, forstår ikke hvorfor for det lukter ingenting. Kjøpte ett dyrt duftelys som skulle etterligne yankee candle.. Det kommer ingen lukt fra det, og lyset sluknet hele tiden, det brenner veldig dårlig...

Yankee candle er det eneste som fungerer!

Skrevet

Hadde samme problem, luktet bare brent!

Så byttet jeg til duftpinner, kjempe deilig:D

Skrevet

Kjenner du ikke lukta etter å ha vært ute en tur heller? Ofte blir nesa såpass vant til lukta at man ikke merker den ordentlig før man har vært borte fra den en stund.

Kan selvfølgelig hende du har fått tak i noen dårlige duftlys. Vi pleier å bruke røkelse. :)

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd ut mange duftlys men de som virkelig funker er Signature of Scandinavia! De lukter himmelsk og det sprer seg i hele stua :)

Skrevet

Jeg synes bare dyre duftlys duger :sjenert: Billige har en tendens til å lukte så mye at jeg får hodepine. Voluspa er min favoritt :)

Skrevet

Arg....!! Kjøpte de godeste duftlysene noen sinne i dag. Tente på dem for en time siden og kjenner fortsatt INGEN lukt i rommet, ikke et snev engang, og jeg sitter en halv meter unna dem. Begynner dem aldri å lukte eller...?

Anonym poster: 0e67b1999412c245f14fb5ad1d75b838

Det kan hjelpe å gå ut en tur, for så å komme inn igjen. Iblant blir man " nesedøv" mens man fyrer opp duftlys.
Skrevet

Jeg synes Diptyque sine er gode, de lukter godt selv om du ikke brenner dem. De er også laget på kun naturlige oljer og ikke det syntetiske skvipet mange av dem andre er lagt av :-)

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg har aldri tenkt over at det finnes "merke"-duftelys. Jeg har bare kjøpt duftlys på Nille og sånne butikker, og de har alltid fungert knall. Faktisk har de til og med luktet før jeg tente på :gjeiper: Bruker å kjøpe lukt av kaffelatte eller vanilje, det er så godt.

Skrevet

Det er vel ikke det at det er "merke"-duftlys men heller ett gammelt fransk parfymemerke som produserer duftlys :-)

Gjest Fairydust
Skrevet

Det er vel ikke det at det er "merke"-duftlys men heller ett gammelt fransk parfymemerke som produserer duftlys :-)

Skjønner :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes føduftlysa fra kremmerhuset, IKEA osv. lukter

før jeg i det hele tatt har fått pakket de ut :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...