Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen form for behandling mot arr? Tenker da i hovedsak på arr i ansikt fra akne. Både søkk i huden, og misfargede flekker. Lilla,rød,bunaktige arr.

Har hørt at man kan fylle søkk/"hull" i huden med restylane. Noen som har prøvd?

Hva med laser/kjemiske peeilinger/diamantpeelinger?. Det finnes så mye.

Del gjerne gode og dårligere erfaringer med meg :) Har kastet vekk så mye penger på ting som ikke hjelper når det gjelder selve aknen, og har veldig lite lyst å kaste vekk penger igjen, på de sporene aknen har satt i huden min :(

(Skal vente med behandling mot arr til jeg er kvitt aknen, går på medisin nå. Men vil begynne å finne ut av dette allerede nå :) ) Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av de beste måtene å fjerne alvorlige aknearr er laser. Men det skal visstnok være vondt, og det er viktig at du ikke plukker på skorpene. Det krever gjerne flere behandlinger. Husk også at du må være flink med solkremen i ettertid.

Selv mener jeg å huske at krystallsliping hjalp på mine aknearr. De røde flekkene vil som relgel forsvinne på sikt, men det kan ta opptil et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...