super-ida Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 jeg har nå tatt på meg å lage forrett i et ryllup, ca 80 gjester, bryllupet er ikke av det alt for fancy slaget og har ikke størrelsen til stadsutsjettet hehe! Kokemulighetene på lokalet er egrenset, men kjøkkenet mitt har alle faciliteter... noen som har noen god idè.... brudeparets eneste ønske er at det skal drikkes hvitvin til maten, vin kjøpes ut i fra hva jeg vil lage......
erter Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Philedelphia, reker, laks, dill, majones og sitron. Herlig og godt
Gjest Fairydust Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Gazpacho Carpaccio Caprese salat Salmalaks ++ ...det er de kalde forrettene jeg kommer på i farten.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Min favoritt forrett er: Lett ristet loffskive, gravlaks, sennepssaus, ruccola, løk. MM! Anonym poster: ecea4945ef680cb15db9016c7f87c32a 1
Gjest Doh Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Stekt asparges med ridderost og spekeskinke. Reker med rødløk, rømme og guacomole (i hver sin lille haug på tallerkenen) Limemarinert røkelaks på toast med parmesan (og noe pestogreier, hadde det i vårt bryllup)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå