Gå til innhold

Forandre skriftstørrelse på Firefox Explorer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forandre skriftstørrelse og størrelse generelt på internett? Leter og leter, vet jeg har funnet det før, men nå skjønner jeg ingenting..

Hjelp :(

Anonym poster: b1f61be7495e249e106acd29fcd97e14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke holde inne CTRL og bruke scrollen? evnt. CTRL + pluss/minus

Skrevet

Ja, greit nok, det går. Men jeg tenker på at ALT skal bli større, og at jeg ikke skal måtte gjøre det på hver eneste side jeg er innpå, at det forblir permanent inntil jeg bytter til en annen str igjen :klo:

Skrevet (endret)

Hei. For det første er det ikke noe som heter Firefox Explorer. Enten bruker du Internet Explorer, eller så bruker du Mozilla Firefox (anbefaler sistnevnte).

Endring av skriftstørrelse gjøres i nettleserens innstillinger, og vil da bli gjeldende for alle nettsider du besøker. Så vidt jeg vet er den metoden med CTRL og scrollhjulet kun midlertidig, og gjelder for bilder også. Med andre ord ikke noe særlig..

Endret av Kjøttpølse
Skrevet

Hei. For det første er det ikke noe som heter Firefox Explorer. Enten bruker du Internet Explorer, eller så bruker du Mozilla Firefox (anbefaler sistnevnte).

Endring av skriftstørrelse gjøres i nettleserens innstillinger, og vil da bli gjeldende for alle nettsider du besøker. Så vidt jeg vet er den metoden med CTRL og scrollhjulet kun midlertidig, og gjelder for bilder også. Med andre ord ikke noe særlig..

Haha, ja det var Mozilla firefox jeg mente :ler:

Men jeg har vært inne på innstillingene :klo: Kunne du loset meg gjennom det sånn steg for steg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...