Orchideae Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Bare jeg som er sjokkert etter å ha sett denne dokumentaren? Ikke at jeg betviler at de elsker barna sine, men hvordan er det mulig å følge opp hver enkelt når man har 11 barn?
Sugerøret Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 usikker på hvilken dokumentar du sikter til. Men er det hun "Octomom" Nadia du sikter til ?
Metamorf Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Chalk-familien? Jeg er mest skeptisk til legene som forsvarer å sette inn så mange befruktede egg på en gang og sette både mors og barnas liv i fare. Tror de har 2 sett firlinger og 2 sett tvillinger (ett barn døde etter fødsel). Jeg kan heller ikke skjønne hvordan de får tid til hvert enkelt barn. Eller hvordan de orker...! Men ungene virket jo glade og velorganiserte, da. 1
-Jiinxs- Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Hadde vært fint hvis du faktis linket til saken du snakker om.
Orchideae Skrevet 30. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2012 http://www.lifestyle.com.au/tv/11-kids-and-wanting-more/
Katniss Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Jeg regner med at de australske skattebetalerne må ta regningen for herligheten.
Phaedra Skrevet 30. august 2012 #7 Skrevet 30. august 2012 Jeg regner med at de australske skattebetalerne må ta regningen for herligheten. Nei, faren har to jobber for å få det til å gå rundt. Snublet over første episode for noen dager siden. Går på en av Canal Digital sine kanaler
Rainbow Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 Er det en serie? Hjelpes! Prøvde å ta det opp som "skrekk-tv" på tirsdag, men det ville ikke DVR’en min ha noe av, så da blir det reprisen på FEM på lørdag. Rundt 19, tror jeg. Gærne dama vil jo ha flere unger. Hun har 11!!
Silfen Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Insanity all the way. Noen leger burde få sparken.