Gå til innhold

Trenger hjelp til strikkeoppskrift i "Myk Start"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg held på og strikker ei selebukse frå "Myk Start" (s. 27 for dei som har boka). Eg strikker rundt og rundt, i staden for att og fram, som eg trur oppskrifta "vil" eg skal gjere.

Skal snart begynne på bærestykket, men først må eg strikke overgangen, og den står oppført slik:

1. p: strikk vrangt

2. p: strikk rett

3. p: strikk rett

4. p: strikk vrangt

5. p: strikk rett

Skal eg strikke det slik det står, til trass for at eg strikker rundt og ikkje fram og tilbake? Eller må eg strikke det omvendt (altså rett der det står vrangt f.eks.)?

Takker for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg held på og strikker ei selebukse frå "Myk Start" (s. 27 for dei som har boka). Eg strikker rundt og rundt, i staden for att og fram, som eg trur oppskrifta "vil" eg skal gjere.

Skal snart begynne på bærestykket, men først må eg strikke overgangen, og den står oppført slik:

Dersom 1. pinnen er rettsiden når du strikker frem og tilbake så blir det slik når du strikker rundt:

1. p: strikk vrangt - Strikk vrang

2. p: strikk rett - Strikk vrang

3. p: strikk rett - Strikk rett

4. p: strikk vrangt - Strikk rett

5. p: strikk rett - Strikk rett

Altså strikker du de opprinnelige rettpinnene slik som det står i oppskriften, mens vrangpinnene strikker du motsatt av det som står.

Skal eg strikke det slik det står, til trass for at eg strikker rundt og ikkje fram og tilbake? Eller må eg strikke det omvendt (altså rett der det står vrangt f.eks.)?

Takker for svar! :)

Skrevet

Tusen, tusen takk!! :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...