Wiwa Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hei! Jeg har fått utslett i armhulene etter barbering. Noen tips til hva jeg kan bruke for å få dette bort?
Skjønningen Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 (endret) Det er vel sannsynlig at du kan ha fått betennelse i hårrøttene. Hos meg går det over av seg selv etter noen dager og hårene har vokst litt ut igjen. Kan være det forekommer nupper med inngrodde hår i som må røskes ut med pinsett for å unngå større røde betennelser. Neste gang du barberer så må du passe på at du bruker en fersk høvel og gjerne også bruker asan intim-produkter som du får kjøpt i dagligvarebutikken. De har en som du bruker som barbergele og en som du bruker som aftershave. Det er vel i grunn beregnet for underlivsbarbering, men jeg bruker det også i armhulene da det etter det jeg kjenner til ikke er parfyme i det. Jeg får ikke utslett når jeg passer på dette, men ellers er jeg veldig utsatt. Endret 29. august 2012 av Grønnogskjønn
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Hvis det er sånne ''nupper'' har jeg hørt at det skal hjelpe å bruke antibac rett etter barbering. Smør også med fuktighetskrem etterpå ( parfymefri ). Anonym poster: 86fb91f08cb1d5e0b1e0375395387113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå