AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Er det en dum ide? Jeg har begynt å søke jobb å greier, og har, for flere år siden, vært veldig på det å "ta livet mitt" har hatt sære interesser og vært meget barnslig og teit på internett. Jeg har endret meg helt, og er ikke mye på facebook. Men jeg kunne ha tenkt meg å ha facebook sånn at folk kan kontakte meg om de ønsker osv. Hvordan skal jeg da legge til venner? Noen vil synes det er "teit" å lage ny facebook, så skal jeg bare legge til nære venner og la "de andre" finne meg på egen hånd? Takk for svar. Anonym poster: b11cd4482b4c1c2cdaf61d564e44942a
iev Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Hei! Syntes da det ikke er dumt å lage ny facebook :-) er innmari mange som har facebook nå, uansett formål og alder. Jeg personlig er totalt avhengig, særlig for å holde kontakt med venner jeg ikke har mulighet til å være med sånn ellers. Ang. Spørsmålet ditt, så kan du godt legge til de nærmeste vennene og la de andre finne deg etterhvert. Men du kan jo også ta initiativet til å legge til dem også? er ikke noe i veien med det, med mindre du legger til helt "random" mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå