Gå til innhold

På persiennejakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å pusser opp stua litt, og skal bytte ut de kirsebærfargede trepersiennene med noen hvite da de ikke passer inn lenger. (skal ha svart/hvitt/lilla tema). Men det er jo helt umulig å finne! Nesten alle selger bare i aluminium, og de vil vi ikke ha.. Ikea hadde noen greie, men de har de ikke inne, ingen av Ikeabutikkene i HELE NORGE har de inne, så lurer på om de er på vei ut. Og på Kid har de bare noen kjempedyre, blir jo over 600kr per persienne, og vi skal ha 4..

Noen som vet hvor de selger billige, fine, hvite trepersienner? Eller om de får inn igjen Lindmon persienner på Ikea snart? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mine hvite i tre hos Princess. Vær obs på at Princess og Kid jevnlig har tilbud på persienner.

Anonym poster: ab5ef406206790e66224488084ee02c0

Skrevet

Skulle til å skrive det som den over meg her skrev, vi kjøpte våre persienner på Tilbud på KID, tror det var 50% rabatt.

Vi har hvitt-grått-lilla tema her :) Men sliter med å finne noe i den riktige lillafargen. Vil ha skarp lilla som ikke blir for jentete :)

Hva har dere i lilla?

Anonym poster: ef142fdb47501ba621bdc5456b68f19c

Skrevet

Vi har henriksdal stoler fra ikea, brunsvart med lilla trekk på stolene. Så lilla duk i samme farge som stoltrekkene, så leter jeg etter gardiner som det skal være lilla i, pluss litt pynt rundt i stua for å få inn litt fargeelementer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...