Gjest mari kontrari Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Er det noen her som har erfaring med å bruke en blanding av lakserolje (castor oil) og en annen olje til rens av ansiktet? Husker jeg leste om dette alternativet, og syns det virker fristende å prøve, men skulle gjerne visst om det blir mye styr, og tar tid å finne ut hvilke blanding man trenger. Hva slags oljer (type og merke) bruker i såfall dere som har erfaring med dette?
miss vims Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Jeg har brukt olje til rens og fukt i ca 3-4 måneder nå og kommer neppe til å se meg tilbake. Har vært plaget med kviser siden tidlig i tenårene og er nå i 30-årene. Prøvd omtrent alt som er av hudpleieprodukter på markedet både billig og dyrt uten merkbar effekt. Etter at jeg brukte med oljerens sluttet jeg å bruke mineralsminke fordi huden min har blitt så jevn og fin og kvisene er nesten vekke. Jeg prøvde først olivenolje og castorolje ca 75/25. Tror olivenoljen var litt for tung for huden min, så har siste 2 uken prøvd mandelolje i stedet for og er veldig fornøyd med det. Huden har aldri vært så jevn, føles godt fuktet og aldri fet lenger. Får fremdeles et par småkviser i forbindelse med syklusen, men de blir ikke store og vonde som før, og de forsvinner mye fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå