Gå til innhold

møtt en fyr...men skal reise bort i 1 mnd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Har møtt en fyr..møttes bare 2 ganger..men har veldig lyst til å bli bedre kjent. Men nå reiser jeg bort i 1 mnd..hyyl...kunne ikke kommet på et verre tidspunkt. Noen som har erfaring..blir det bare kleint å møtes igjen etterpå når det har gått så lang tid?...kjenner jeg er litt redd for at han skal møte noen andre i mellomtiden..og at det hele bare renner ut i sanden..Typsik..vært singel i evigheter..og når jeg først møter noen..ja, så skal jeg bort.!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, 1 måned er faktisk ikke så fantastisk lenge.

Så alt kommer vel an på hva slags intensjoner han har (du er åpenbart på utkikk etter en kjæreste).

Snakk med han om hva han tenker om saken; det er jo mulig å holde kontakt på både telefon, sms og skype, og bli kjent litt der også underveis.

Om dere er "ment for hverandre" er 1 måned ingenting skal du se :)

• Liker 1
Skrevet

Føler at jeg ikke kan ta det opp som et tema når vi kun har møttes 2 ganger..

JEg får bare holde hodet kaldt og tenke at det er en fin måte og se om han har lyst å møte meg igjen...selv om jeg mest lyst til å bare si : pliiiiis, ikke møt noen andre da"..hehe:D

Skrevet

Dersom det er et ligg han er ute etter så er en mnd fryktelig lenge, men hvis det er noe mer han ønsker så er en mnd kort tid. Bruk telefon, facebook og skype for å holde kontakten.

Det skader nok ikke å snakke med han om dette og si at du gjerne vil holde kontakten :)

• Liker 2
Skrevet

Dersom det er et ligg han er ute etter så er en mnd fryktelig lenge, men hvis det er noe mer han ønsker så er en mnd kort tid. Bruk telefon, facebook og skype for å holde kontakten.

Det skader nok ikke å snakke med han om dette og si at du gjerne vil holde kontakten :)

Nettopp :)

Du må jo nesten snakke med han om det.

Om han faktisk ønsker et forhold han også, vil han nok ikke satt pris på om du plutselig forsvant i en måned fordi du følte du ikke kunne ta det opp.

Nå er situasjonen slik at dere bare har møttes to ganger og selv om det kanskje ikke passet særlig bra i "planene" dine, er det faktisk sånn det er :)

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er i samme sitvasjon, bare at det er han som er borte i en mnd siden han jobber på havet.

Nå er dette jo en stund siden du skrev denne tråden, men det kan jo skje flere ganger.

Vi har faktisk også, bare møttes to ganger. Det har klaffet utrolig bra med oss, og vi får se tenker jeg.

Jeg hadde en prat med han før han dro, og han sa: Du trenger ikke uro deg for hva jeg mener, jeg vil holde kontakten med deg mens jeg er på havet. Du er singel, og hvis du møter noen, så gjør du det. Jeg er på jobb, så jeg vil ikke møte noen. Jeg har kun intensjon om å bli medre kjent med deg, og håper selvfølgelig på noe mer.

Det ble en veldig fin og trygg samtale, du har ingenting å tape på å snakke med han.

Syns du også ska tenke slik, både for han, og for deg.

Husk, hvis det blir dere, så blir det dét. Hvis ikke, så har du ikke tapt noe på å se :)

Skrevet

Jeg har opplevd at noen jeg har møtt et par ganger hjemme i Norge har blitt mer interessert i meg når jeg har dratt tilbake til studiestedet i utlandet. Jeg er god til å kommunisere skriftlig (kjenner dessverre mange som skriver uten personlighet på nett, kun for rett-opp-og-ned-kommunikasjon), og da får man også ta ting i sitt eget tempo. Så min erfaring er at man fint kan skape en liten spenning mens man er borte, man rekker å tenke godt over personen man har truffet og hvorvidt man synes personen er verdt å vente på, og glede seg masse til man treffes igjen. Det er mye jeg ikke klarer å formulere muntlig når jeg står midt oppi det og ser fyren ukentlig, og mye blir litt kleint, men når jeg er i utlandet kan jeg fint skrive en melding om at jeg gleder meg til juleferie fordi jeg får se fyren igjen, osv.

Anonym poster: ea0d14ed047d3d086207d083f742e283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...