Gjest Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Såå, noen andre som gleder seg? Til min store ergelse kom patchen i dag, greit nok altså, men serverne åpner tidligst tre og da starter jeg på jobb Har spilt betaen et par ganger nå og må si jeg stor gleder meg, såklart forhåndsbestilt collectors edition
Anciol Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Ja gleder meg til MOP kommer, da kan vi og prøve å redde Jaina på Theramore fra Garrosh Hellscream!
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Jeg kan vel ikke si at jeg har følelsen av å glede meg, men jeg tror det kan bli litt artig med noe nytt ja
Anoia Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Logget meg inn etter patch i stad, jeg er SÅ forvirret! Heldigvis blir det alene-hjemme-helg på meg nå, så jeg får god tid til å sette meg inn i sakene
Singha Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg kan heale i shadowform. Så nå elsker eg offisielt Pandaria.
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg kan heale i shadowform. Så nå elsker eg offisielt Pandaria. Oi! Så nå har Priests hele to healing specs? Kan du gjøre god DPS i shadowform og?
Singha Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 *Tre, hadde jo to fra før Det er bare PoM, LoF og Renew da. Men jeg løp rundt og kastet PoM i raids i dødtidsperioder selv om jeg gikk ut av shadowform for å gjøre det, så dette er helt konge for min del. Jeg aner ikke om jeg gjør god DPS i shadowform med den nye patchen ettersom target dummies er crowded og alle byer på realmet mitt lagger helt sykt nå. Men jeg har alltid gjort det før
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 *Tre, hadde jo to fra før Det er bare PoM, LoF og Renew da. Men jeg løp rundt og kastet PoM i raids i dødtidsperioder selv om jeg gikk ut av shadowform for å gjøre det, så dette er helt konge for min del. Jeg aner ikke om jeg gjør god DPS i shadowform med den nye patchen ettersom target dummies er crowded og alle byer på realmet mitt lagger helt sykt nå. Men jeg har alltid gjort det før Å, haha. Jeg kan ikke så mye om Priests.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Å glede seg til wow? Det er det dummeste spillet i hele historien. Det var underhodende i vanilla og tok seg litt opp igjen i wotlk, men fyfaen så ødelagt det er nå. dessuten er det el 35% kvinner i spillet nå og de har jo ødelagt mye. går rundt og anonserer at de er kvinner og får boost og prioritering fra kåte ensome gutter og stjeler plasser i raids pga dette. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Å glede seg til wow? Det er det dummeste spillet i hele historien. Det var underhodende i vanilla og tok seg litt opp igjen i wotlk, men fyfaen så ødelagt det er nå. dessuten er det el 35% kvinner i spillet nå og de har jo ødelagt mye. går rundt og anonserer at de er kvinner og får boost og prioritering fra kåte ensome gutter og stjeler plasser i raids pga dette. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef Ja også har de så lav terskel for trolling og uhøfflighet. Sier du "StFU" til et kvinnfolk der inne skal jeg love deg at du blir rapportert eller svartelista a hele guildet hennes. Nei wow var morsomt før men etter den kvinnelige touchen det har fått er det jo bar fucka. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Prest anbefales! Hvordan er de to forskjellige heale-talenttrærne sammenliknet med hverandre? Styrker og svakheter? Har en druid som jeg healer litt på, men kunne kanskje tenkt meg å prøve priest og, bare for å presse healingen litt lenger. Druiden min er jo hovedsaklig boomkin. Å glede seg til wow? Det er det dummeste spillet i hele historien. Det var underhodende i vanilla og tok seg litt opp igjen i wotlk, men fyfaen så ødelagt det er nå. dessuten er det el 35% kvinner i spillet nå og de har jo ødelagt mye. går rundt og anonserer at de er kvinner og får boost og prioritering fra kåte ensome gutter og stjeler plasser i raids pga dette. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef Smaken er som baken, gutt.
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #13 Skrevet 29. august 2012 Ja også har de så lav terskel for trolling og uhøfflighet. Sier du "StFU" til et kvinnfolk der inne skal jeg love deg at du blir rapportert eller svartelista a hele guildet hennes. Nei wow var morsomt før men etter den kvinnelige touchen det har fått er det jo bar fucka. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef Du vet at vi alle kan se at du diskuterer med deg selv nå? Sjekk koden i slutten av posten din, den avslører deg ganske bra
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #14 Skrevet 29. august 2012 Du vet at vi alle kan se at du diskuterer med deg selv nå? Sjekk koden i slutten av posten din, den avslører deg ganske bra Jeg svarte på mitt eget innlegg for å legge til det jeg glemte å si. Herregud. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 Jeg svarte på mitt eget innlegg for å legge til det jeg glemte å si. Herregud. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef Ah. Ettersom du startet med «Ja også (...)» virket det ikke slik. Men greit. Uansett, både jenter og gutter kan være hårsåre. Min erfaring er at det er de unge spillerne som fortest blir fornærmet og sinte, og som dermed f.eks. kan forlate et raid eller en dungeon halvveis uti. Forøvrig er «STFU» ikke en ålreit ting å si, med mindre man sier det som spøk til en man kjenner. Folkeskikk bør gjelde inne i WoW også, ikke kun i det virkelige liv.
Singha Skrevet 29. august 2012 #16 Skrevet 29. august 2012 (endret) Hvordan er de to forskjellige heale-talenttrærne sammenliknet med hverandre? Styrker og svakheter? Har en druid som jeg healer litt på, men kunne kanskje tenkt meg å prøve priest og, bare for å presse healingen litt lenger. Druiden min er jo hovedsaklig boomkin. Nå har ikke jeg sjekket så veldig mye hva slags endringer de har gjort til Pandaria (jeg er litt over den der lese alt om WoW hele tida etter å ha spilt spillet siden release, og tidvis forholdsvis seriøst), men de siste årene har Disc vært stort sett vært support (buffs)/shields (hindre skade)/ single target healing mens Holy har vært mye mer raidhealing (og derfor stort sett vært bra i 25m og ikke 10m, noe som har gjort at jeg nesten bare har spilt disc). Men begge specsa har overlappet noe da, så det funket fint å raidheale i disc og, i alle fall i 10m. Og man kunne fint heale single target som holy og. Endret 29. august 2012 av Singha
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #17 Skrevet 29. august 2012 Ah. Ettersom du startet med «Ja også (...)» virket det ikke slik. Men greit. Uansett, både jenter og gutter kan være hårsåre. Min erfaring er at det er de unge spillerne som fortest blir fornærmet og sinte, og som dermed f.eks. kan forlate et raid eller en dungeon halvveis uti. Forøvrig er «STFU» ikke en ålreit ting å si, med mindre man sier det som spøk til en man kjenner. Folkeskikk bør gjelde inne i WoW også, ikke kun i det virkelige liv. Hvorfor det? Det er ikk noe morsomt å være snill å grei hele tiden. Anonym poster: 74fb27251843c6ff0d770956ba2578ef
Vulpes Skrevet 29. august 2012 #18 Skrevet 29. august 2012 Nå har ikke jeg sjekket så veldig mye hva slags endringer de har gjort til Pandaria (jeg er litt over den der lese alt om WoW hele tida etter å ha spilt spillet siden release, og tidvis forholdsvis seriøst), men de siste årene har Disc vært stort sett vært support (buffs)/shields (hindre skade)/ single target healing mens Holy har vært mye mer raidhealing (og derfor stort sett vært bra i 25m og ikke 10m, noe som har gjort at jeg nesten bare har spilt disc). Men begge specsa har overlappet noe da, så det funket fint å raidheale i disc og, i alle fall i 10m. Og man kunne fint heale single target som holy og. Ah, takk! Da lærte jeg noe nytt i dag og Har alltid vært litt misunnelig på disse shieldsene til prestene, synes det er så tøft å kunne putte andre i en trygg liten boble - bokstavelig talt. Druiden handler jo mer om HoTs.
Singha Skrevet 29. august 2012 #19 Skrevet 29. august 2012 Ut i fra det jeg ser i dagens raid er shadowpriests fantastiske akkurat nå i alle fall. Alternativt så suger alle de andre jeg spiller med.
Anciol Skrevet 30. august 2012 #20 Skrevet 30. august 2012 (endret) Yeah:) shadowpriest er bare mega:) Men warlock og har mye nytt snakcs! Enkelte mannfolk i wow er simpelthen vemmelige , og de har fått som busta fyker av meg, på ventrilo eller teamspeak! Endret 30. august 2012 av Anciol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå