Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Tenåringsdatteren er rett og slett grinete :evil: fordi det ikke er noen av de såkalte datakyndige i huset som kan hjelpe til med å laste ned MP3 filer til hennes nye CD/MP3 avspiller. Mor trår da til, men jeg trenger litt hjelp. Er det noen som kan gi meg en ordentlig bruksansvisning på hvordan laste ned MP3 filer for brenning på CD? Jeg har tittet litt, men for å være helt ærlig, jeg blir forvirret. En blid tenåringsdatteren er mye hyggeligere å være i hus med og da har hun en ting mindre å være sur for og jeg blir opphøyd for en liten periode. (Glorien er klar til pussing).
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Mener du laste ned fra nettet, så finnes programmer som kazaa lite, WinMX som kan laste ned mp3 og andre musikkfiler. Dersom du mener å legge de inn på MP3-spilleren så varierer det veldig fra spiller til spiller. Du kan prøve å bruke programmer som windows media player, iTunes el. til å kopiere dem over.
Saga Skrevet 19. februar 2004 #3 Skrevet 19. februar 2004 http://download.com.com/3150-2166-0.html?tag=dir Der er en link til mp3-search-tools, dvs programmer som du kan søke etter mp3 filer med. Last ned en som er gratis, men pass på at det er et program og ikke en update eller skin. Ares Galaxy er gratis og har fått mange stemmer. Det finner du her Deretter installerer du, og begynner å laste ned
Gjest amber ikke logget på Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Jeg har en kombinert cd - mp3 spiller, og brenner cd som Data Cd istedet for Audio CD. Da er det jo plass til sinnsykt mye mer på cd'n. Nero er et ypperlig brenne - program. Først må du selvfølgelig laste ned, som nevnt over....
Saga Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Nero er fabelaktig ja, et program som kan gjøre det meste. Nero finner du også på www.download.com Om man kun vil høre sangene på CD så brenner man som lyd-cd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå